بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی با محکوم نمودن حملات تروریستی در تهران تاکید کردند: اقدامات رذیلانه وتروریستی یقینا' تأثیری در اراده ملت حق طلب و خداپرست ایران اسلامی نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۴۳۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 08 June 2017
حجت الاسلام علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در پیامی مشترک ضمن محکوم کردن اقدام کور تروریستی در جوار مرقد بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی، بر حفظ آرامش در سطح جامعه و تحکیم وحدت و انسجام حول محور رهبری فرزانه انقلاب تاکید کردند.

در این پیام مشترک تاکید شده است: شنیدن خبر دو اقدام کور تروریستی در جوار مرقد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و محل ساختمان مجلس شورای اسلامی و به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از مردم بی دفاع و شهروندان عادی، اقدامی بسیار مفتضحانه از سوی عوامل جریانات وابسته و خائن محسوب می شود که نه تنها خللی در اراده آهنین ملت بزرگ و انقلابی ایران در ادامه مسیر ایجاد نمی کند، بلکه باعث ایجاد انگیزه مضاعف در میان فرزندان غیور امام و رهبری در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترک خود عنوان کرده اند: اینجانبان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، به بازماندگان این حادثه تسلیت عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خویش را از همه نیروهای حافظ امنیت عمومی، در تمام نقاط کشور اعلام می داریم.

این پیام می افزاید: به یاری خداوند متعال این دسته اقدامات نه تنها تاثیری در اراده و مسیر حرکت ملت ایران ندارد بلکه موجب انسجام، اتحاد و هوشیاری بیشتر در ادامه راه امام و رهبری خواهد شد و آنانکه غفلتی هم در دفاع از انقلاب و نظام دارند را نیز در صفوف به هم فشره ملت بزرگ و انقلابی ایران وارد خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار