مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین علت آتش سوزی ها در استان عوامل انسانی بوده است، گفت: متاسفانه تعدادی از مردم بعد از برداشت مزارع جای آنها را آتش می زنند و به این موضوع توجه نمی کنند که گاهی موجب سرایت آتش به جنگلهای اطراف می شود که آتش سوزی باغ گردو در مهریان نیز به همین علت رخ داد.
کد خبر: ۴۳۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 09 June 2017
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به آتش سوزی در مهریان بویراحمد گفت:این آتش سوزی در یکی از باغ های گردو در تنگ مهریان بویراحمد رخ داد که با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی و همکاری مردم این آتش سوزی مهار شد.
عزت الله بهشتی فر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 15 فقره آتش سوزی در مراتع و منابع جنگلی استان رخ داده است، افزود: در همین رابطه 92 هکتار عرصه جنگلی و مرتعی در آتش سوخت.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین علت آتش سوزی ها در استان عوامل انسانی بوده است، گفت: متاسفانه تعدادی از مردم بعد از برداشت مزارع جای آنها را آتش می زنند و به این موضوع توجه نمی کنند که آتش زدن مکان برداشت مزارع نیز جرم شناخته می شود و گاهی موجب سرایت آتش به جنگلهای اطراف می شود که آتش سوزی باغ گردو در مهریان نیز به همین علت رخ داد.
بهشتی فر افزود: تعدادی نیز در جنگل ها به هر هدفی آتش روشن می کنند و خاموش نمی کنند و عرصه را ترک کرده و همین کار منجر به آتش سوزی می شود.
مهریان در فاصله 5 کیلومتری شهر یاسوج از مناطق گردشگری و تفریحی این شهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار