مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان قزوین از کمک یک میلیارد و۸۰۰ میلیون ریالی این مرکز به خانواده های زندانیان تحت پوشش خبرداد.
کد خبر: ۴۳۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 10 June 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان قزوین، مجیدزکی زاده در این باره گفت: بمناسبت ماه مبارک رمضان به ۹۰۰ خانواده تحت پوشش نیازمند، بن کارت خرید کالا به ارزش ۲ میلیون ریال اهداء شد.

وی کمک به مستمندان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان را اوج عبادت و بندگی توصیف کرد و اظهارداشت:هرساله ودرماه مبارک رمضان، خانواده های بی بضاعت زندانیان، تحت پوشش دریافت سبد ارزاق عمومی  قرار می گیرند.

تشکیل کارگروه کاهش جمعیت کیفری در کانون اصلاح وتربیت قزوین

رئیس کانون اصلاح وتربیت قزوین از برگزاری کارگروه تخصصی کاهش جمعیت کیفری در این مرکز خبرداد.

عباس رمضانی درحاشیه برگزاری این کارگروه گفت: این کارگروه باهدف تسریع در امر تعیین وتکلیف قضایی و فراهم نمودن شرایط خروج و آزادی مددجویان کانون اصلاح وتربیت پسران برگزار می گردد.

وی افزود:کاهش جمعیت کیفری، زمینه اصلاح مددجویان و بازگشت به جامعه را برای آنها فراهم می سازد. تحمل حبس آخرین راه برای بازپروری بزهکاران زیر ۱۸ سال بوده ومی بایست  استفاده از احکام مجازات های جایگزین حبس  برای این گروه آسیب دیده  گسترش یابد.

رمضانی از تعامل مناسب دستگاه قضایی تقدیر نمود و اذعان داشت:با همراهی قضات دادگاه های اطفال، آمار جمعیت این بزهکاران به حداقل رسیده وامیدواریم با تلاش های مستمر، حتی یک مددجو نیز در کانون اصلاح وتربیت نداشته باشیم.

رئیس کانون اصلاح وتربیت در پایان تأکید کرد:کارگروه کاهش جمعیت کیفری باحضور متخصصان این حوزه می بایست، گزارش اقدامات انجام شده خود را در جلسات ماهیانه ارائه کند.

از مسؤلین روابط عمومی زندانهای استان قزوین تجلیل شد

طی مراسمی باحضور مدیرکل زندانهای استان قزوین از مسؤلین روابط عمومی زندانها تقدیر وتجلیل بعمل آمد.

در این مراسم حمیدرضافراست طلب طی سخنانی به جایگاه روابط عمومی در سازمان اشاره کرد واظهارداشت: روابط عمومی تلفیقی از علم و هنر است. حرفه ای تخصصی که با استفاده  از ابزارهای گوناگون، پل ارتباط ساختارمندی با مخاطبان بیرونی برقرار می نماید.

وی افزود:روابط عمومی چشم بینای سازمان است و باتعامل سازنده وکارآمدو با ابزار تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در مخاطبین بیرونی خود نقش بسیار مهمی در معرفی و ارتقاء سازمان دارد.

مدیرکل زندانهای استان قزوین بااشاره به اینکه کار روابط عمومی صرفاتهیه خبر نیست اظهارداشت:روابط عمومی ها باید اشاعه دهنده فرهنگ سازمانی واخلاق حرفه ای باشند وبامدیریت صحیح  واشراف به وظایف خود در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان گام بردارند.

فراست طلب باتأکید بر  ایجاد روابط عمومی نظام مند و برنامه ریزی شده بیان داشت : وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح و اصولی با مخاطبان با اطلاع‌رسانی شفاف و روشن می‌باشد. همکاران این حوزه باید با پتانسیل علمی وتخصصی خود، بتوانند انتظارات و خواسته‌های سازمانی را با بکارگیری روش و فنون درست از جمله محتوا سازی  وتخصص گرایی، برآورده نمایند.

وی جایگاه روابط عمومی را بسیار گسترده و عمیق‌تر از یک اطلاع‌رسانی توصیف کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان یک اصل اساسی در حوزه مدیریت پذیرفته شده است. هر سازمانی برای رسیدن به مقاصد خود نیازمند برقراری ارتباط، و توسعه تفاهم با مخاطبین وکارکنان دارد. از همین رو برقراری ارتباط موثر با اشکال مختلف یکی از مفاهیمی است که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده وباید همکاران به آن توجه جدی تری داشته باشند.

مدیرکل زندانهای استان قزوین درپایان ضمن قدردانی از مسئولین روابط عمومی زندانهای استان ابراز امیدواری کرد:تعامل سازنده مدیران روابط عمومی در سطح زندانها، موجب تقویت روند کیفی سازی در کلیه امور گردد.

درپایان این جلسه از مسؤلین روابط عمومی زندانهای استان با لوح تقدیر وکارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار