مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از اشتغال ۹۰ نفر در کاروانسرای وکیل کرمان بعد از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 10 June 2017
علیرضا رزم‌حسینی از تعدادی از پروژه‌های شهری محدوده بازار و مجموعه گنجعلیخان شهر کرمان بازدید کرد.

حمید ذکاءاسدی معاون سیاسی و  سیف‌اللهی معاون امور عمرانی استاندار، علی بابایی شهردار کرمان، وفایی مدیر‌کل میراث فرهنگی استان کرمان و جمعی از مدیران امور زیربنایی استان در این بازدید استاندار کرمان را همراهی کردند.

رزم‌حسینی از بازگشایی معبر گلبازخان، پروژه پیاده‌راه سازی میدان تاریخی توحید، پروژه بازسازی بازار بزرگ کرمان، بازار ابراهیم خان و حمام ظهیرالدوله بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با اقداماتی که از سال قبل در حوزه میراثی استان انجام شد، حضور گردشگران در استان افزایش پیدا کرده است.

محمود وفایی با اشاره به اینکه بازار کرمان با دقت و ظرافت لازم بازسازی و مرمت شد گفت: بازار تولیدات صنایع دستی در کاروانسرای گنجعلیخان ایجاد شد و اکنون حدود 90 نفر در آنجا مشغول به کار شدند.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌راه سازی میدان تاریخی توحید کرمان افزود: همکاری لازم را با شهرداری و استانداری کرمان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه تامین مصالح لازم انجام شده است تصریح کرد: برای بازسازی پشت‌بام راسته بازار کرمان و میدان توحید، نیازمند اعتبار لازم هستیم.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار