کارگردان مجموعه مستند در امتداد فلق گفت: آن گاه که نظاره گر کویر میشوی ،چیزی جز انتظار در ذهنت تداعی نخواهد شد، انتظار باران، انتظار عبور ساده ی یک رهگذر، انتظارعبور یک کاروان چشمهایت را تا انتهای وسعت کویر،تادوردستها میکشاند.
کد خبر: ۴۳۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 11 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، رضا عطار یکی از کارگردان های این مجموعه که ساخت مستند درامتداد فلق " روستای فراقه دراستان یزد" از این مجموعه را برعهده داشته است در این رابطه گفت: آن گاه که در کویر نظاره گر میشوی ،چیزی جز انتظار در ذهنت تداعی نخواهد شد، انتظار باران، انتظار عبور ساده ی یک رهگذر، انتظارعبور یک کاروان چشمهایت را تا انتهای وسعت کویر، تا دوردستها میکشاند.
وی با بیان اینکه مردمان کویر با این اقلیم خوگرفته اند افزود: این انسان ها در هر ثانیه از زندگی جهت بقاء،صبوری وشکیبایی را پیشه کرده ودلهایشان را به وسعت کویر گشوده اند.
وی یادآور شد: درمیان این مردم مهربان و با گذشت به روحانی برخوردم که کویر وزندگی در آن ازاو انسانی متمایز از دیگران ساخته بود، انسانی که علاوه بررسالت هدایت مردم وتبلیغ دین ،دغدغه اش رفاه مردمان روستا بودومیکوشید شرایط سخت زندگی را با کوشش بیشتر آسان کند...
عطار در خصوص این شخصیت اظهار کرد: از جمله کارهای تاثیر گذار روحانی روستای فراقه که باعث کمک به محرومین و برآورده کردن هزینه های فرهنگی میشود، ایجاد همبستگی میان باغداران انار هست که با درایت وی تعدادی ازدرختان هر باغدار به مسجد روستا هدیه میشود و مبلغ فروش هرساله ابتدا صرف کمک به محرومین می شود.
گفته می شود مجموعه مستند در امتداد فلق، در 60 قسمت و در هر بخش زندگی شخصیتی را که در جهت پیشرفت روستا و مردمانش گام برمی دارد به تصویر می کشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار