شهردار اردبیل از زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی حد فاصل میدان ورزش تا میدان 15 خرداد خبر داد.‏
کد خبر: ۴۴۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 12 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان امروز در بین خبرنگاران با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی معابر پرتردد در طول روز امری بسیار دشوار است اظهارکرد: شهرداری اردبیل در راستای بهبود وضعیت آسفالت در هسته مرکزی شهر اقدام به آسفالت‌ریزی شبانه حدفاصل میدان ورزش تا میدان پانزده خرداد کرده است.

وی افزود: طبق قولی که در روزهای آغازین سال به همشهریان درباره آسفالت معابر داده بودیم هم اکنون با گذشت دو ماه و 20 روز از سال جدید وسعت آسفالت ریزی معابر افزایش یافته است.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه در طول سال 95، 150 هزار تن آسفالت در سطح شهر تولید و توزیع کردیم، عنوان کرد: از آغاز سال 96 (2 ماه و 20 روز) با افزایش حدود 50 درصدی تولید آسفالت در سال جدید، 75 هزار تن آسفالت تولید و توزیع شده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه آسفالت‌ریزی یک روزه با هدف کاهش اختلال در عبور و مرور شهروندان در برنامه کاری جدید شهرداری اردبیل است گفت: در شب‌های گذشته آسفالت‌ریزی حدفاصل چهارراه امام تا پل علی آباد و نیز حدفاصل میدان ورزش تا میدان پانزده خرداد را با 4000 تن آسفالت به صورت زیربنایی‌، اصولی‌، مقاوم و دارای ماندگاری بالا آسفالت ریزی کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار