از محافل چه خبر؟
بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها وصحبت های محفلی اقشار مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. در این بخش می خوانید: شایعه خرید آرای دو عضو شورا / فشار نماینده ادامه دارد؟/ قاچاق چوب در روز روشن و ...
کد خبر: ۴۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 06 June 2015

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.

ضعف اتاق بازرگانی در برگزاری نمایشگاه توانمندی ها

در محافل گفته می شود نمایشگاه برپا شده برای نشان دادن توانمندی های استان اردبیل که توسط اتاق بازرگانی , صنعت معدن و تجارت دایر شده بسیار ضعیف است و اگر این نمایشگاه با این وضعیت دایر نمی شد آبرومندانه تر بود.

شایعه خرید آرای دو عضو شورا

در محافل گفته می شود شایعه خرید و فروش چند صد میلیونی آرای دو نفر از اعضای شورای یکی از شهرهای استان برای انتخاب شهردار جدید دروغی بیش نیست ... اصلا هم کسی با کسی ساعت یک و نیم نصف شب قرار نگذاشته بوده !


فشار نماینده ادامه دارد؟

با وجود آنکه روابط عمومی استانداری اردبیل خبر برکناری صادق سروری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری با فشار یکی از نمایندگان اردبیل را تکذیب کرد و در نامه تکذیبیه هم عصبانیت مدیر سابق محسوس بود! اما از محافل خبر می رسد هنوز هم فشار آقای نماینده برای برکناری سروری ادامه دارد.


کمبود سرویس بهداشتی در سرعین

در محافل سرعین گفته می شود افزایش قابل توجه گردشگران در چند روز اخیر بار دیگر مشکل کمبود سرویس های بهداشتی در این شهر را آشکار کرد. مسافران می گویند سرعین در عمل حتی یک پارک قابل استفاده برای گردشگرانی که از تهران و سایر شهرهای بزرگ آمده اند ندارد.


دریغ از یک لامپ

تنها سرویس بهداشتی شهر آبی بیگلو که در مسیر گردشگری جنگل فندقلو واقع شده است کاملا خراب است و حتی یک لامپ روشنایی ندارد.


احتمال استیضاح شهردار نمین

از محافل خبر می رسد برخی اعضای شورای شهر نمین با استفاده از فرصت ایجاد شده از بابت جلب توجه افکار عمومی به انتخاب شهردار جدید اردبیل، در حال تلاش برای استیضاح شهردار فعلی نمین هستند.


قاچاق چوب در روز روشن

از روستای سوها در بخش ویلکیج خبر می رسد که قاچاقچیان چوب از غفلت یگانهای حفاظت جنگل و ماموران منابع طبیعی استفاده کرده و در کمال آرامش مشغول تخریب اراضی جنگلی بالاتر از دریاچه در ارتفاعات مشرف به گیلان هستند.


چه برنامه ای دارید؟

در محافل گفته می شود در حالی که بودجه سالانه شهرداری ارومیه بالای یک هزار میلیارد تومان است و بودجه شهرداری اردبیل حتی به رقم اعلام شده 285 میلیارد تومان نمی رسد، چرا برخی کاندیداهای شهرداری بجای ارائه برنامه عملی و قابل اجرا برای افزایش درآمد، شعار و وعده های غیر قابل اجرا می دهند؟!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار