فرمانده انتظامی دهلران گفت: چهار سارق که در زمینه سرقت موتورسیکلت فعالیت داشتند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 13 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ سعید عالی‌پور اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت به صورت سریالی در سطح شهرستان، ماموران کلانتری مرکزی و عوامل پاسگاه انتظامی نصریان موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی و تحقیقات لازم، چهار سارق را در ارتباط با سرقت ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی دهلران تاکید کرد: در تحقیقات اولیه پلیس چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف شد همچنین خودرو سارقان نیز توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.
 
سرهنگ عالی پور با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد ضمن حفظ هوشیاری موارد مشکوک را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
مشارکت مردم یک اصل جدا نشدنی از اقدامات و برنامه‌ها نیروی انتظامی است
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه در تحقق امنیت اجتماعی پایدار نمی‌توان نقش مردم را نادیده گرفت، گفت: امروز مشارکت مردم یک اصل جدانشدنی از اقدامات و برنامه‌ها نیروی انتظامی است که تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف دارد.
 
سرهنگ حسن کاظمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بدره اظهار کرد: امنیت هم هدف است و هم وسیله، زیرا با داشتن آن به اهداف دیگر مانند تامین رفاه و آرامش مردم دست می یابیم.
 
وی افزود: نیروی انتظامی با اتکا به نقش محوری مردم و نهادهای اجتماعی در توسعه نظم و امنیت عمومی، در صدد برقراری ساز و کارهای مشارکت و دخالت مردم در برنامه ها و طرح های نظم و امنیت جامعه است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: هدف از مشارکت ، توانمند سازی افراد برای مشارکت خود جوش است و این موضوع باید در نیروی انتظامی بیش از پیش تقویت شود.
 
سرهنگ کاظمی گفت: در حوزه نظم و امنیت، طرح های مشارکتی به دنبال آفریدن فرصت های بیشتر دخالت مردم در تحقق نظم و امنیت و افزایش اعتماد متقابل میان پلیس و مردم است.
 
وی اضافه کرد: در برقراری امنیت و آرامش نمی‌توان نقش مردم را نادیده گرفت و امروز مشارکت مردم یک اصل جدا نشدنی از اقدامات و برنامه‌ها نیروی انتظامی است که تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف دارد.
 
در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد محمدی قدردانی و سرهنگ عزت الله متین فر به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بدره معرفی شد/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار