همایش مدیریت جهادی، شاخص‌ها و راهکار‌های تحقق آن، با حضور سردار دکتر محمد تهرانی مقدم برادر سردار شهید حسن تهرانی مقدم فردا در تالار ادب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 20 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، علی فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری همایش مدیریت جهادی شاخص‌ها و راهکار‌ها تحقق آن اظهار کرد: این همایش با حضور سردار دکتر محمد تهرانی مقدم، برادر سردار شهید حسن تهرانی مقدم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف ترویج الگوی مدیریت جهادی و تبیین آن فردا چهارشنبه اول بهمن ماه جاری از ساعت هشت صبح در تالار ادب اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می‌شود.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: 60 مقاله به دبیر‌خانه این همایش رسیده است که سه مقاله برتر در روز همایش ارائه می‌شود و سایر مقالات نیز در قالب کتابچه منتشر می‌شود.

وی با اشاره به 19 محور این همایش، اضافه کرد: مدیریت جهادی در اندیشه‌ رهبر معظم انقلاب، مبانی سازمانی مدیریت جهادی، نقش مدیریت جهادی در دستاورد‌های دفاع مقدس، ارتباط فرهنگ و مدیریت جهادی، مدیریت جهادی با رویکرد آینده‌پژوهی، مدیریت جهادی چالش‌ها و فرصت‌ها و تهدیدها از جمله موضوعات و محور‌های این همایش است.

فاطمی‌نسب تاکید کرد: این همایش با همکاری مجتمع دانشگاهی امیر‌المومنین(ع) و بسیج رسانه، کارمندان، دانشجویی، اساتید، طلاب و روحانیون، بسیج علمی پژوهشی و بسیج سازندگی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت می‌تواند در اشکال گوناگونی خود را نشان بدهد اما زمانی می‌تواند دستاورد‌های بزرگ مورد انتظار کشور را تحقق بخشد که این مدیریت با صبغه جهادی همراه باشد.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: مدیریت جهادی و انقلابی یک روحیه است کهبا تمرین و تکرار، ایجاد و نهادینه می‌شود و به عنوان شاکله شخصیتی فرد مبدل می‌شود، در این صورت است که می‌توان از یک شخصیت انقلابی و جهادی، مدیریت جهادی انتظار داشت.

ویمطرح کرد: در ابتدای شکل‌گیری سپاه افرادی وارد این مجموعه شده‌اند که دارای روحیه، فرهنگ و اخلاق جهادی بودند و مدیریت جهادی از همان ابتدا به عنوان جزء جدایی‌نا‌پذیر پاسداران انقلاب اسلامی قرار داشت.

  • وی گفت: در این همایش تعدادی از مسئولان و مدیران استان و پژوهشگران حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار