رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به رسیدن پویش "ایران من" به کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد، شاهد احداث چند مدرسه در مناطق محروم استان باشیم.
کد خبر: ۴۴۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق کرمانشاه، کیوان کاشفی نشست هم‌اندیشی پویش ایران من که با هدف ساخت مدرسه در استان کرمانشاه و در محل اتاق برگزار شد، در خصوص راه‌اندازی ایده این پویش اظهار کرد: در اتاق ایران به دنبال آن بودیم علاوه بر مسئولیت‌های اقتصادی، مسئولیت اجتماعی را نیز در اتاق بازرگانی گسترش دهیم و ایده یک کار خیر از چهار یا پنج سال قبل مطرح شد.

وی افزود: هدف ما صرفا یک کار خیر یا انفاق نبود، بلکه قصد داشتیم کاری انجام دهیم که هدف توسعه‌ای داشته باشد و در آینده خود را بیشتر نشان دهد و از همین رو به جنبش مدرسه سازی رسیدیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت به دلیل محدودیت منابع و امکانات برای تامین فضای آموزرشی مناسب برای همه کودکان و نوجوانان با کمبود مواجه است، یادآوری کرد: پویش ایران من هدف پوشش تحصیلی برای کودکان مناطق محروم را دنبال می‌کند.

به گفته این مسئول، اولین مدرسه این پویش در یکی از روستاهای استان لرستان احداث شد و اکنون 100 مدرسه در نقاط مختلف کشور احداث شده و یا در دست احداث است.

کاشفی با اشاره به اینکه امروز این پویش به کرمانشاه رسیده، خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از ساخت اولین مدرسه، به زودی شاهد احداث مدارس بعدی در روستاها و نقاط محروم استان باشیم.

وی گفت: یکی از ابعاد مهم ابن پویش، جلب مشارکت مردمی همان منطقه و استفاده از ظرفیت خود مردم است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران از خیرین خواست برای احداث مدرسه پویش ایران من پای کار بیایند و اظهار کرد: کمک خیرین حتی می‌تواند به صورت کمک مشورتی و یا کمک 
امکانات و تجهیزات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار