استاندار قم با بيان اينكه شعارهای خوبی در بحث نماز در دین اسلام وجود دارد افزود: در زمينه طراحی المان یا استفاده از تبلیغات مربوط به نماز مي توان از اين شعائر استفاده كرد.
کد خبر: ۴۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 07 June 2015
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای اقامه نماز استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد طي سخناني نقش آموزش و پرورش در ترویج نماز را مورد توجه قرار داد.

وی با بيان اينكه در بحث اقامه نماز وضعیت موجود در ادارات قم مطلوب است گفت: مسئولان دستگاه هايي همچون فرهنگ و ارشاد اسلامي و شهرداري قم نيز بايد در طراحی و نصب المانی برای ترویج نماز در قم با یکدیگر تعامل داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به اينكه شعارهای خوبی در بحث نماز در دین اسلام وجود دارد افزود: در زمينه ي طراحی المان یا استفاده از تبلیغات مربوط به نماز مي توان از اين شعائر استفاده كرد.

وی تصريح كرد: البته به نظر می‌رسد نامگذاری میدانی به نام نماز چندان در بحث ترویج این عبادت عظیم موثر نباشد بلکه می‌توان به طور غیر مستقیم، شعارهای مرتبط با نماز را مورد استفاده قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان قم با اشاره به ویژگی‌های شهر مقدس قم، اين شهر را شهر نماز عنوان كرد و افزود: همه زائران و مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند بايد جلوه‌هایی از نماز را مشاهده کنند و به خاطر بسپارند.

وی با بیان نقش مهم صدا و سیما ، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان در مسأله اوقات فراغت اضافه کرد : نماز پایه و اصل دین ماست و تمام ارکان عبادی اسلام در سایه نماز معنا می یابد و بایددر موضوع اوقات فراغت ایام تابستان به اين امر مهم توجه کافی شود.

استاندار قم تصويب طرح‌های مدون و دارای پشتوانه فکری، در شورای اقامه نماز استان قم را لازمه ي گسترش فرهنگ نماز در آینده دانست و خواستار اهتمام بيشتر مسئولان به اين مسئله شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار