داود یاوری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارگران با هر تعداد اولاد استحقاق دریافت حق اولاد را دارند، و حق مسکن آنان از ۱۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۴۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 15 June 2017
داود یاوری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: مزد کارگران نسبت به سالهای گذشته از ۹ به ۱۴ درصد در سال ۹۶ رسیده است، همچنین بن کارگری از ۱۳۵ هزار تومان به ۱۴۵ هزار تومان افزایش یافته است.

 وی با اشاره به اینکه۳  هزارو ۸۲۴ نفر از کارگرانی که بیکار شده اند تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، افزود:  کارگر پس از قطع کار نیز به بیمه ی کارگری وصل می شود، 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد:  با پرداخت حق بیمه ی کارگر در دوران بیکاری ناهنجاری های اجتماعی گربیان او را نخواهد گرفت، ۲۱۳ نفر از کارگران در مراکز فنی و حرفه ای مهارت های مورد نیاز بازار کار را آموزش دیده اند که ازاین تعداد ۴۱ نفر جذب بازار کار شده اند.

این مقام مسئول براساس وظایف تعریف شده، وظیفه ی ما تنظیم روابط کاراست، تصریح کرد:  سیاست گذاری اشتغال  در تعاونی ها برعهده ی اداره تعاون، است که در رابطه با اشتغال فرا دستگاهی سه دستگاه اجرایی شامل سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی وسازمان صنعت، معدن و تجارت است،  که  آنها در زمینه ی اشتغال در سال ۹۵ چه اقداماتی را انجام داده اند.

یاوری گفت: به منظور ایجاد اشتعغال درسالجاری دستورالعمل ها و برنامه های ابلاغی را اجرا می کنیم، برنامه ی اشتغال و راهبری آن بر عهده ی ما بوده و در سامانه ی * رصد*  تعداد شغل های ایجاد شده ثبت می شود، که در سال گذشته قرار براین بود که برای ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار نفر شغل ایجاد شود و به این میزان شغل ایجاد شده است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار