فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: براساس ارزیابی های انجام شده، اصفهان تا این لحظه امن‌ ترین استان کشور و امنیت آن مثال زدنی است.
کد خبر: ۴۴۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 15 June 2017
به گزارش تابناک : سردار عبدالرضا آقاخانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در یک هفته اخیر پس از حوادث تروریستی تهران، تنها یکی دو مورد، گزارش مردمی همچون سیتی سنتر به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با همراهی دستگاه‌های مربوطه و نیروهای آماده خود بررسی صورت گرفت که درنهایت مشخص شد مورد خاصی نبوده است.
وی، انتخابات 29 اردیبهشت 96 را یکی از مأموریت‌های مهم ناجا عنوان کرد و گفت: استان اصفهان در انتخابات با امتیاز 100 درصد مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار گرفت و حتی یک نقطه منفی در امنیت انتخابات نداشته‌ایم.
سردار آقاخانی، مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات را ضامن امنیت بیان کرد و افزود: همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات در کنار نظم و انضباط خوب مردم در پای صندوق های اخذ رای، یکی دیگر از نقاط قوت قابل ذکر است.

**کاهش 25 درصدی جرایم در ماه رمضان**
وی در بخش دیگری با اشاره به تاثیر ماه رمضان بر کاهش جرایم گفت: وقوع انواع جرائم در این مدت از ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه 25 درصد کاهش داشته است.
رییس پلیس استان اصفهان افزود: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش وقوع انواع جرایم مانند سرقت، قتل و آدم ربایی و سایر جرایم هستیم که این مهم از برکت این ماه بزرگ و معنوی محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های دستگاه‌های مربوطه مورد مشکوک را بررسی کردند.






منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار