مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر را ۳۱ خرداد اعلام کرد و گفت: تاکنون۷۳۰ تعاونی کرمانشاه در جشنواره ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،داوود یاوری ، با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمانشاه گفت: ثبت نام برای حضور در این جشنواره از ۶ خرداد آغاز شده و آخرین مهلت ثبت نام تعاونی‌ها برای شرکت در جشنواره ۳۱ خرداد ۹۶ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: پس از این مهلت و ثبت‌نام متقاضیان، پروسه داوری آغاز می‌شود.

وی از وجود دو هزار و ۸۶۰ تعاونی در استان کرمانشاه خبر داد و در خصوص شرایط حضور در جشنواره گفت: از جمله شرایط حضور در جشنواره می توان به سابقه ۳ ساله فعالیت تعاونی و بیشتر، زیان ده نبودن تعاونی، رعایت کردن استاندارد اجباری تولید و خدمات در موارد بهداشتی و محیط زیستی، برخوردار از موارد مورد نظر قانون کار و مزایای تامین اجتماعی و عدم داشتن پرونده قضایی در مورد بدهی به بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد.

یاوری از ثبت‌نام ۷۳۰ تعاونی کرمانشاهی در این جشنواره و تاکنون خبر داد و گفت: از این نظر و تعداد ثبت نام شدگان در حال حاضر در جایگاه چهارم کشور هستیم.

وی اشاره ای نیز به فعالیت های تعاونی‌های استان در حوزه صادرات داشت و گفت: صادرات تعاونی های استان در سال ۹۵ میزان ۶۳ میلیون دلار بوده است که افزایش ۶۲ درصدی 
صادرات را در این حوزه نشان می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در سال ۹۴  نیز افزایش ۵۲ درصدی صادرات با ۳۹ میلیون دلار و در سال ۹۳  نیز افزایش ۱۵ درصدی صادرات با ۲۰میلیون دلار صادرات را داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار