مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر از آغاز به کار هیئت تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی کوثر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 07 June 2015
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همزمان با ایام اعیاد شعبانیه فعالیت هیئت تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی کوثر ملایر آغاز شد.

به گزارش مهر، مهدی رضایی با اشاره فعالیت هیئت تیراندازی با کمان در ملایر اظهار داشت: کلاسهای آموزش تیر اندازی با کمان، همزمان با اعیاد ماه شعبان در مجموعه ورزشی کوثر ملایر آغاز شد.

وی افزود: حمید رضا سپهری نیا ریاست هیئت تیراندازی با کمان ملایر را بر عهده دارد که با خرید لوازم مورد نیاز این رشته افراد علاقه مند کار خود را زیرنظر مربیان مجرب این رشته آغاز کرده اند و هم اکنون ۱۱ نفر تحت آموزش هستند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه بیش از ۹ هزار بیمه شده ورزشی در ملایر فعالیت می کنند، گفت: در حال حاضر ۴۱ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می کنند.

رضایی عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان ملایر سعی کرده در انتخاب روسای هیئت های ورزشی ملایر از افراد توانمند و صاحب نام استفاده کند تا شاهد رشد بیشتر هیئت های ورزشی در شهرستان باشیم.

ملایر

وی با اشاره به نایب قهرمانی باستانی کار ملایری بیان کرد: مسابقات قهرمانی اوپن میل بازی کشور با شرکت ۱۷ نفر از قهرمانان این رشته از سراسر کشور به میزبانی زورخانه جوانمرد قصاب شهر ری برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: در این مسابقات قهرمان ارزنده ملایر سید سجاد موسوی در رشته های ۲، ۳، ۴ و ۵ میل موفق به کسب مدال نقره شد و ابو الفضل طاوسی از اصفهان اول و محمد گلوار از خراسان سوم شدند که نفرات اول و دوم مستقیما در اردوی تیم ملی شرکت داده می شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار