مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت مشوق‌های صادرات سیب‌زمینی به بیش از 100 نفر از صادرکنندگان کرمانشاهی خبر داد و گفت: در تلاشیم مشوق های صادراتی مابقی صادرکنندگان را هم پرداخت کنیم.
کد خبر: ۴۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی‌اصغر بهمنی‌پور ، با اشاره به پرداخت مرحله سوم مشوق‌های صادرات سیب‌زمینی به صادرکنندگان کرمانشاهی، اظهار کرد: میزان صادرات تایید شده این دوره بیش از 65 هزار و 198 تن بوده است.

 بهمنی‌پور افزود: میزان یارانه صادراتی پرداخت شده در این دوره بیش از 94 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: مشوق‌های صادرات سیب‌زمینی در مرحله سوم به 52 نفر از صادرکنندگان کرمانشاهی پرداخت شده که مربوط به صادرکنندگان بازه زمانی 29 آذر ماه سال 94 تا 29 اسفند همان سال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت مشوق‌های صادرات سیب‌زمینی در دو مرحله به صادرکنندگان سیب‌زمینی تا پیش از این، اظهار کرد: در مرحله دوم، یارانه صادرات سیب‌زمینی به 29 نفر از تولیدکنندگان و صادرکنندگان سیب‌زمینی که از هشتم مهر 1394 تا 22 آذر همان سال صادرات سیب زمینی داشته‌اند، اختصاص پیدا کرد.

بهمنی‌پور بیان کرد: میزان کل صادرات سیب‌زمینی توسط صادر کنندگان در مرحله دوم بیش از 50 هزار و 900 تن و مبلغ یارانه پرداخت شده به این افراد نیز بیش از 76 میلیارد ریال بوده است.

به گفته بهمنی‌پور در مرحله نخست پرداخت مشوق نیز به 20 نفر از صادرکنندگان سیب‌زمینی استان کرمانشاه مشوق صادراتی تخصیص پیدا کرد که میزان صادرات این مرحله  قریب 37 هزار تن و مبلغ یارانه صادراتی این میزان صادرات بیش از 55 میلیارد ریال بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به در برنامه بودن پرداخت مشوق‌های صادراتی به صادرکنندگان سیب‌زمینی در مراحل بعدی، گفت: به دنبال جذب اعتبارات لازم برای پرداخت مشوق‌های صادراتی به مابقی صادرکنندگان هستیم.

حمایت از تولید داخلی، ارزآوری، ایجاد رغبت بیشتر در پیله‌وران برای صادرات بیشتر و... از اهداف تخصیص مشوق‌های صادراتی بود که وی به آنها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار