مسئول امور دام جهاد کشاورزی دهاقان:
تابناک: مسئول امور دام و دام پروری اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان گفت: تولید گوشت مرغ در استان به حد اشباع رسیده و دیگر نیازی به تولید آن نبوده و سعی در افزایش کیفیت گوشت مرغ و استاندارد بودن آن می شود تا اصفهان یکی از صادرکنندگان آن باشد.
کد خبر: ۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 08 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مریم دهقانی، با اشاره به کاهش میزان جوحه ریزی در سال گذشته در دهاقان اظهار داشت:  میزان جوجه ریزی شهرستان دهاقان در سال گذشته 2 میلیون و 606 هزار و 480 قطعه بوده که با کاهش 6 درصدی به دلیل محدودیت جوجه ریزی برای تنظیم بازار تولید همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان پروانه تأسیس مرغ داری صادر نمی شود، تصریح کرد: تولید گوشت مرغ در استان به حد اشباع رسیده و دیگر نیازی به تولید آن نیست بنابراین سعی در افزایش کیفیت گوشت مرغ و استاندارد بودن آن می‌شود تا استان اصفهان یکی از صادرکنندگان گوشت مرغ به شمار آید.

مسئول امور دام و دامپروری اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان از افزایش تعداد دام سنگین در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: تعداد دام سنگین به میزان 17 هزار و 160 رأس و با افزایش 13 درصدی همراه بوده است.

وی بیان کرد: تولید گوشت قرمز با افزایش 4.50 درصدی و به میزان 2هزار و 430 تن برآورد شده است.

دهقانی با بیان اینکه افزایش دام و دامپروری در دهاقان با روند کندی همراه بوده، افزود: دامداران دهاقانی با مشکلاتی از جمله افزایش قیمت نهاده ها و ثابت ماندن و روند کند افزایش قیمت فرآورده های تولیدی شیر و گوشت مواجه هستند.

وی گفت: در سال گذشته 19 هزار و 350 تن شیر در 4 ایستگاه جمع آوری شیر شهرستان جمع آوری شد که با افزایش 2 درصدی مواجه بوده است.

مسئول امور دام و دامپروری اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان با اشاره به روند کند تولیدات محصولات دامپروری دهاقان خاطرنشان کرد: این روند کند تولید شیر و گوشت به دلیل اشباع شدن تولیدات استان و توزیع تولیدات به استان‌های مجاور و هم چنین نتیجه اعمال محدودیت‌هائی از جمله متوقف شدن صدور پروانه تأسیس واحدهای پرواری بره و گوساله است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار