تابناک: سقائیان نژاد به عنوان مدیر این مجموعه که وظیفه نظارت بر زیرمجموعه خود را بر عهده داشته است باید در برابر مردم و در مراجع قضایی نسبت به حقوقی که از مردم شهر اصفهان تضییع شده است، پاسخگو باشد.
کد خبر: ۴۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 08 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، "همین هفته قبل شهردار محترم اصفهان توسط شورای شهر به خاطر تخلفات مالی و استفاده از خویشان نسبی استیضاح شد و برخی از افراد بازداشت شده با وثیقه آزاد شده‌اند اما هنوز یک روز از مهر استیضاح نگذشته بود این فرد به شهرداری قم منصوب می‌شود آن هم به دلیل روابط جناحی و سیاسی. این دهن‌کجی به افکار عمومی است. اگر ما فردی را استیضاح کنیم و رئیس‌جمهور در کار دیگری او را به کار گیرد آیا دهن‌کجی به ما نیست".


این حرف های بخشایش اردستانی ، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود بود که از روند انتخاب شهردار قم انتقاد کرده بود.


این حرفهای بخشایش در صحن علنی به خصوص در مورد روابط جناحی و سیاسی در حالی مطرح می شود که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی رابطه بسیار نزدیکی از گذشته با شهردار سابق اصفهان داشته و دارد و از قضا این نماینده ملت هم در مراسم معارفه سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم حضور داشت.



البته در میان بسیاری از مردم هم شنیده‌ها حاکی از عدم رضایت از این موضوع دارد و مردم اصفهان از اینکه شهردار اصفهان به دلیل تخلفات در حیطه کاری در اصفهان استیضاح و در قم منصوب می‌شود، انتقاد دارند.


گرچه تخلفات صورت گرفته در مجموعه شهرداری اصفهان رخ داده است اما سقائیان نژاد به عنوان مدیر این مجموعه که وظیفه نظارت بر زیرمجموعه خود را بر عهده داشته است باید در برابر مردم و در مراجع قضایی نسبت به حقوقی که از مردم شهر اصفهان تضییع شده است، پاسخگو باشد.


ازسویی قوه قضاییه نیز باید هرچه سریعتر نظر خود را به صورت شفاف در مورد پرونده های شهرداری اصفهان در زمان مدیریت سقائیان نژاد، اعلام کند.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
براتی
|
Germany
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
شهردار اصفهان صرفا به دلیل اینکه به مدیر حوزه شهردار گفته بود مدیر کل حوزه شهردار استیضاح شد. روند کار بدین صورت بود که در این رابطه سوال مطرح شد و بعد از قانع نشدن استیضاح انجام شد. هیچ بحث دیگری موضوع سوال و استیضاح نبود. در نتیجه این کار شما مصداق بارز اتهام,افترا و تشویش اذهان عمومی است.
کارمند شهرداری اصفهان
|
United States
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
وقتی که قانون نیست اینگونه میشود. این کار باعث بی اعتمادی مردم شده است. مردم دیگر نمیتوانند به کسی اعتماد کنند. بهتر که ایشون از شهرداری اصفهان رفتند.
مجتبی افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
در هر مقامی هستید قضاوت را به تاخیر بیاندازید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار