همدان در این دوره از مسابقات تکواندو یادواره شهدای یگان ویژه انتظامی کشوردر نقش میزبان ظاهر می شود.
کد خبر: ۴۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 08 June 2015

مسابقات تکواندو یادواره شهدای یگان ویژه انتظامی کشور به میزبانی شهرستان بهار از توابع استان همدان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: مسابقات جام شهدای یگان ویژه انتظامی کشور از نوزدهم ماه جاری با شرکت 20 تیم از استان های مختلف کشور میزبانی شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمد مراد حسن آبادی افزود: در این دوره از یکصد تکواندوکار برتر یگانهای ویژه انتظامی کشور به مدت سه روز بایکدیگر به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: پس از میزبانی موفق در رشته جودو نیروهای یگان ویژه کشور در شهرستان بهار همدان در سال گذشته، امسال تصمیم بر میزبانی رقابت های تکواندو گرفتیم.

وی در ادامه سلامت روح و جسم را ویژگی پلیس مسلمان و مقتدر عنوان کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی استقبال می کند.

فرمانده یگان ویژه استان همدان با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی آمادگی در تمامی زمینه ها از جمله ورزش است، اظهار کرد: در نیروی انتظامی استان همدان کسانی هستند که به لحاظ آمادگی جسمانی در اجرای ماموریت های محوله نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: خوشبختانه عوامل انتظامی استان در واحدهای مختلف در سلامتی جسمی، روحی و روانی کامل بسر می برند و با همت و پایمردی در خدمتگذاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند داشت.

یگان ویژه انتظامی همدان آذرماه سال گذشته نیز میزبان نخستین دوره مسابقات جودو نیروهای یگان ویژه کشور بود.

همدان از استان های فعال در ورزش نیروی انتظامی در کشور است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار