دهه فجر امسال فاز اول شهربازی سرپوشیده پردیس نوشیروانی بابل افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 08 June 2015
به گزارش خبرنگار بلاغ، حسین نیازآذری در بازدید روز گذشته خود از روند اجرایی پروژه پردیس نوشیروانی بابل، پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی شهربازی پردیس نوشیروانی بابل را نخستین طرح گردشگری در استان مازندران  ذکر کرد که از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این پروژه در چهار فاز که فاز اول آن با حجم سرمایه‌گذاری 134 میلیارد ریال در حال اجراست، به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در ایران است، اضافه کرد: فاز اول این پروژه به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه پردیس بابل نیز اظهار کرد: فاز دوم و سوم این پروژه نیز شامل شهربازی روباز، پیست دوچرخه‌سواری، باغ پرندگان، پینت‌بال، استخر و سونا، تالار، رستوران و زمین تنیس است.

کسری مقدم اضافه کرد: این پروژه به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع دارای پارک آبی به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع با امکانات و تجهیزات کامل شامل چاله فضایی، سقوط آزاد، سرسره مارپیچ، سرسره یو، آبشار، کارتینگ کودک و بزرگ‌سالان با پیست و تجهیزات آن، پیست آر.سی.سی.اِی.آر با ماشین‌های بنزینی و کنترلی و پیست اِی.تی.آر با موتورهای چهارچرخ، بانجی جامپینگ و فضای بازی کودکان بوده که برای ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار