دادستان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نسبت به برخی واحدهای معدود که با هنجار شکنی سعی دارند فضای سالم و پاک گردشگری را آلوده نمایند هشدار داد.
کد خبر: ۴۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 08 June 2015

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی در جلسه ساماندهی واحدهای پذیرایی بین راهی اردبیل اظهار کرد: سیستم قضایی استان به همراه سایر ارگان های نظارتی همواره اعمال و رفتارهای این افراد را با راه اندازی گشت های ویژه نامحسوس رصد و در صورت مشاهده تخلف قاطعانه و در چارچوب قانون با آنها برخورد می کند.

وی با اشاره به وجود تعدادی از مراکز عمومی که بدون مجوز فعالیت فعالیت می کنند، گفت: اخذ مجوزهای لازم ضرورت دارد در غیر این صورت با واحدهای متخلف برخورد شده و نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری اردبیل ، عتباتی بر لزوم نظارت و دقت مدیران واحدهای صنفی در انتخاب و بکارگیری پرسنل ، فضا سازی متناسب با اخلاق اسلامی و شرعی و با محوریت شناساندن مفاخر و اماکن مذهبی و تاریخی استان به گردشگران تاکید کرد و افزود: انجام وظایف شرعی و قانونی از جمله امر به معروف و نهی از منکر و دقت در کمیت و کیفیت سرویس دهی به میهمانان و گردشگران علاوه بر ایجاد فضایی امن و آرام برای مراجعه کنندگان در رونق محل کسب و کار نیز بسیار موثر است.

وی همچنین بر لزوم رعایت برخی از مسائل از جمله لزوم رعایت شئونات اسلامی توسط کارکنان این واحدها و عدم ارائه قلیان و سایر موارد خلاف شرع ، قانون و عرف تاکید کرد.

عتباتی با اشاره به اهمیت فعالیت در این حرفه و نقش معرفی فرهنگ اصیل و منحصر به فرد استان افزود: اردبیل مشهور به شهر حسینی و پایتخت حسینیت بوده و در میان مردم سایر شهرستان های کشور از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردار است و این امر ایجاب می کند برای اشاعه این فرهنگ ناب تلاش نماییم.

استان اردبیل با داشتن آب و هوای خوب ، آثار تاریخی و فرهنگی فراوان و ده ها دهنه آبگرم معدنی از مناطق مهم گردشگری کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار