کوکاییان با تأکید بر اینکه در سطح استان ۳ مرکز DIC وجود دارد خاطرنشان کرد: این مراکز در راستای کاهش آسیب به انجام فعالیت مشغول هستند.
کد خبر: ۴۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 30 June 2017
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان با بیان اینکه 43 کمپ ترک اعتیاد در استان همدان زیرنظر بهزیستی فعال بوده که 12 مورد در شهرستان همدان واقع است گفت: از این تعداد دو کمپ ویژه زنان معتاد در شهرستان همدان و نهاوند است.

به گزارش ایسنا؛ امیر کوکاییان پنجشنبه 8 تیر، در آئین افتتاح سرپناه شبانه بانوان و مرکز ترک اعتیاد بانوان در همدان با بیان اینکه 2 کمپ ترک اعتیاد برای بانوان در استان همدان وجود دارد خاطرنشان کرد: به لحاظ تبصره 2 ماده 16 ویژه بانوان، خانم ها به مدت 3 ماه در این کمپ ها نگهداری و به درمان اعتیاد مشغول می شوند.

وی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیادی که امروز در همدان افتتاح شد ظرفیت 25 نفر را دارد, از مراکز DIC به عنوان کاهش آسیب یاد کرد که به فعالیت روزانه مشغول هستند و گفت: این مراکز آمادگی سرویس دهی برای آقایان و خانم ها دارند.

کوکاییان با تاکید بر اینکه در سطح استان 3 مرکز DIC وجود دارد خاطرنشان کرد: این مراکز در راستای کاهش آسیب به انجام فعالیت مشغول هستند.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش های اولیه، توزیع بسته های بهداشتی و پوشاک و یک وعده غذا از جمله خدمات این مراکز به شمار می آید تصریح کرد: مرکز شبانه "شلتر" با ظرفیت 20 نفر فقط در شهرستان همدان وجود دارد.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: سازمان بهزیستی در این زمینه برنامه های متعددی از جمله برگزاری نمایشگاه ها، کارگاه های آموزشی، بازدید از مراکز در کل استان و ... را در برنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار