سه سارق به عنف با تلاش پلیس و تیراندازی مأموران در تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 02 July 2017
رئیس کلانتری 108 نواب تهران گفت: وقوع دو فقره سرقت خشن با سلاح سرد به‌طور متوالی توسط سه سرنشین یک دستگاه خودروی سفیدرنگ با شیشه دودی به مرکز پیام پلیس اعلام شد.

مسلم قاسم‌آبادی افزود: سریعاً دو تیم به محل‌های سرقت اعزام شدند و هر دو مال‌باخته مشخصات یکسانی از سارقان اظهار و بیان داشتند که سارقان با زور و تهدید موبایل، کیف پول و ساعت مچی آنان را ربوده‌اند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از وقوع سرقت‌های مشابه، سریعاً تعداد گشت‌های انتظامی را در سطح حوزه افزایش دادیم و در نهایت سوژه مورد نظر در اتوبان نواب رؤیت شد.

رئیس کلانتری 108 نواب تهران با اشاره به بی‌توجهی متهمان به‌ فرمان پلیس افزود: عوامل کلانتری برای توقف خودروی موصوف مجبور به شلیک یک تیر هوایی و سپس دو تیر جنگی به سمت لاستیک خودرو شدند؛ ولی راننده خودرو همچنان به‌فرمان پلیس توجهی نکرده و به فرار خود ادامه داد تا اینکه متهمان خود را در محاصره مأموران پلیس دیده و از خودرو پیاده و متواری شدند.

قاسم‌آبادی بیان داشت: مأموران توانستند متهمان را هر چند که تلاش می‌کردند با مقاومت و تهدید از چنگال پلیس فرار کنند، پس از تعقیب و گریز، طی سه عملیات ضربتی مجزا دستگیر کنند و به کلانتری انتقال دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با حضور در کلانتری توسط مالباختگان شناسایی و پس از تشکیل پرونده اولیه، تحویل مرجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار