سهراب بنام : این شرکت آمادگی دارد مشکلات و موانع احصاء شده را با انجام مکاتبات و تشکیل جلسه با دستگاه ها و نهادهای مرتبط و یا طرح در کار گروه تسهیل رفع موانع تولید استانی به منظور حمایت و توسعه این واحدها برطرف نماید.
کد خبر: ۴۵۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 02 July 2017
به گزارش تاباناک کهگیلویه و بویراحمد، با حضور نمایندگان سازمان صنعت،معدن،تجارت و مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری از واحد تولیدی نیما تهویه مطبوع، تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بازدید شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه در این بازدید میدانی موانع و مشکلات واحد یادشده بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت، ادامه داد: این شرکت آمادگی دارد مشکلات و موانع احصاء شده را با انجام مکاتبات و تشکیل جلسه با دستگاه ها و نهادهای مرتبط و یا طرح در کار گروه تسهیل رفع موانع تولید استانی به منظور حمایت و توسعه این واحدها برطرف نماید.
 
سهراب بنام با اشاره به زیباسازی انجام شده در فضای شهرک ها و نواحی صنعتی ابراز کرد: حفظ و حراست تاسیسات و زیر ساخت های ایجاد شده می بایست مورد توجه ویژه مدیران و شاغلین صنایع قرار گیرد.
وی اظهار کرد: شهرک صنعتی یاسوج 3 با داشتن بستر های مناسب سرمایه گذاری از جمله تصفیه خانه فاضلاب، فیبرنوری، مرکز خدمات فناوری کسب و کار و نزدیکی به شهر یاسوج و...آمادگی واگذاری زمین به کارآفرینان بخش خصوصی را دارد.

گفتنی است واحد تولیدی نیما تهویه مطبوع با مدیریت آقای مهندس تهرانچی از جوانان خلاق و خوش فکر و به عنوان تنها نماینده رسمی واردات قطعات برودتی با برند DANTHREM کشور دانمارک در ایران با بومی سازی بخشی از فرآیند تولید و ارتقای کیفیت و کارایی، اخذ تاییدیه تحت لیسانس کشور سازنده توانسته قیمت تمام شده محصول را نسبت به مشابه خارجی به کمتر از 1/6 تقلیل دهد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار