به گفته دبیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان در ایام تعطیلات سه روز نیمه خرداد ماه حدود یک میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده است.
کد خبر: ۴۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 09 June 2015

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: حدود یک میلیون تردد در محورهای استان در ایام تعطیلات سه روز نیمه خرداد ماه ثبت شده است.

به گزارش فارس، نصرت‌الله حیدری اظهار کرد: حدود یک میلیون تردد در محورهای استان در ایام تعطیلات سه روز نیمه خرداد ماه ثبت شده است.

وی گفت: میزان متوسط تردد روزانه در این ایام 310 هزار و 600 تردد بوده که این میزان نسبت به روزهای عادی افزایش 47 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان بیان کرد: پرترافیک‌ترین مسیر در سطح استان محور همدان - تهران حدفاصل همدان تا پلیس راه بود که طی یک روز، عبور و مرور 23 هزار و 400 خودرو را در مسیر خود جای داد.

وی افزود: تردد ناوگان در این سه روز نسبت به روزهای عادی 47 درصد افزایش داشته و تردد ناوگان سنگین که معمولا 20 درصد ترددها را در روزهای عادی به خود اختصاص می‌دهد در این ایام 11 درصد کاهش داشت.

حیدری عنوان کرد: بیشترین تردد در سطح کشور محورهای منتهی به استان تهران بوده که به طور متوسط روزانه تردد 3 میلیون و 800 هزار خودرو را در مسیر داشته و کمترین تردد نیز در استان ایلام بوده که در آن محور 170 هزار تردد صورت گرفته است.

وی با اشاره به تخلفات رایج در محورها خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله از خودروی جلویی است و در سطح کشور 29 درصد تخلفات با این موارد ثبت می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار کرد: در زمینه تخلفات رایج ذکر شده استان همدان جزء سه استان اول با کمترین آمار ثبت شده این گونه تخلفات است و این موارد در سطح محورهای استان تنها 17 درصد تخلفات را شامل می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار