رئیس هیئت اسکواش همدان از آغاز فعالیت مدرسه اسکواش از ابتدای تابستان حبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 09 June 2015

گفت: آموزش مقدماتی در مجموعه ورزشی حجاب و تمرینات پیشرفته در کورت اسکواش مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج انجام می‌شود.

به گزارش فارس، فاطمه‌ شبیری با اشاره به طرح استعدادیابی اسکواش اظهار کرد: طرح استعدادیابی اسکواش در مدارس با همکاری فدراسیون و هیئت اسکواش استان آغاز شد.

وی ادامه داد: اردیبهشت‌ امسال بعد از دریافت مجوزهای لازم از اداره کل آموزش و پرورش استان از تمام مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه استعدادیابی اسکواش شد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه کار استعدادیابی یک ماه به‌ طول انجامیده است، گفت: استعدادهای خوبی برای آینده اسکواش استان در مدارس پیدا شده است.

شبیری با اشاره به استقبال نونهالان از این رشته افزود: به‌ دلیل محدودیت وقت تمرینی و تجهیزات، امکان نام‌نویسی از همه علاقه‌مندان این رشته وجود ندارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مدرسه اسکواش از ابتدای تابستان عنوان کرد: سعی داریم از افراد حاضر در مدارس اسکواش و استعدادهای کشف شده، تیمی را آماده مسابقات رده‌ پایه کشوری کنیم.

رئیس هیئت اسکواش همدان خاطرنشان کرد: آموزش مقدماتی در مجموعه ورزشی حجاب و تمرینات پیشرفته در کورت اسکواش مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار