استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان دارای ۶۰۰ خیریه تخصصی فعال است که نیاز به حمایت و تقویت بیشتر از سوی ارگان‌‌ها دارد.
کد خبر: ۴۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 09 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رسول زرگرپور در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه خوشبختانه اداره کل بهزیستی استان اصفهان طی چند سال اخیر عملکرد رضایت بخشی را داشته است، اظهار داشت: در این راستا بهزیستی در استان اصفهان عملکرد مثبتی را در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مصرف مواد مخدر و کیفی سازی زندگی معلولان و جامعه هدف داشته است.

وی که استان اصفهان را به سکه‌ای دو رو تشبیه کرد، ابراز داشت: یک روی این سکه برخورداری و وجود امکانات رفاهی در این استان است و روی دیگر آن وجود و بروز انواع آسیب‌های اجتماعی و داشتن معضلات جدی در این زمینه است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه برچسب برخوردار بودن اصفهان آن را از دریافت بودجه‌های کشوری محروم ساخته است، افزود: در این راستا باید توجه داشت که برخی از شهرهای استان اصفهان با استان‌های ۱۰۰ درصد محروم کشور قابل ارزیابی است و در این راستا سازمان بهزیستی باید به این امر توجه بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۶۰۰ خیریه تخصصی در سطح استان اصفهان بیان داشت: خیریه‌ها بهترین ظرفیت را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه دارند و از این رو تقویت و حمایت این مراکز امری ضروری است.

زرگرپور با تاکید بر اینکه استان اصفهان ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های پایلوت بهزیستی را دارد، اضافه کرد: نیروی انسانی فعال در مراکز بهزیستی استان اصفهان نیز در نوع خود قابل تقدیر است و من نیز خود را جدای از این سیستم نمی‌دانم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار