مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان خبر داد
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان از آغاز عملیات نصب تجهیزات و مونتاژ ترانس‌های قدرت و کمکی پست 400 به 63 کیلوولت ایوانکی (مسلمی) خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اکبر صباغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: ترانسفورماتورهای قدرت و کمکی پروژه پس از ساخت در محل کارخانه سازنده داخلی، به محل پروژه حمل شد و هم‌اکنون در مرحله مونتاژ و سیرکولاسیون روغن است.

وی تصریح کرد: با تکمیل اجرای این پروژه، زمینه برق‌رسانی مطمئن به مشترکان منطقه به‌خصوص مشترکان صنعتی بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به تأثیرات مثبت این پروژه در شبکه سراسری برق کشور و استان سمنان به‌ویژه غرب استان گفت: از دیگر اهداف این پروژه، بهبود پارامترهای کیفی برق، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان، افزایش ضریب اطمینان برق‌رسانی و کاهش تلفات و همچنین افزایش قابلیت مانور در شبکه و تأمین برق متقاضیان و مشترکین صنعتی است.

وی اعتبار پیش‌بینی‌شده این پروژه را 570 میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این پست دارای دو فیدر خط ورودی 400 کیلوولت و 10 فیدر خط خروجی 63 کیلوولت با دو دستگاه ترانسفورماتور 200 مگاولت آمپر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار