رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت:در 40 سال گذشته نرخ بهره‌وری کشور ثابت بوده که البته چند سالی به شدت تنزل پیدا کرد و اکنون دوباره با روند رشدی که پیدا کرده به جایگاه 40 سال پیش برگشته است.
کد خبر: ۴۵۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 04 July 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک ، کیوان کاشفی در مراسم روز ملی صنعت و معدن  در کرمانشاه، افزود:: در حوزه اقتصادی و تولید کشور چند مشکل اساسی داریم که باید قبول کنیم حل همه آنها به این سادگی امکانپذیر نیست و زمان بر است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات تامین منابع مالی و خصوصا نظام بانکی کشور است و سیستم بانکی بزرگترین چالش در دولت آینده خواهد بود و حتما نیاز به یک جراحی دارد .

کاشفی تصریح کرد:تولید در کشور ما گران است، زیرا هزینه‌های سرباری مانند مالیات، بیمه داریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه  اظهار داشت: ما در بخش خصوصی روزی نیست که در مورد این مشکلات جلسه نداشته باشیم، اما باید بدانیم همه این مشکلات یکجا حل نمی‌شود و با انتقاد و دعوا راه به جایی نمی‌بریم.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران ابراز داشت: باید آگاهی خود را ابتدا نسبت به اقتصاد کلان کشور و سپس به حوزه فعالیتی که داریم، بالا ببریم و با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و تعامل با آنها  بخشی از مشکلات را حل کنیم .

وی تاکید کرد: نباید ارتباط خود را با دنیای خارج و بین‌الملل قطع کنیم و باید با آنها تبادل اطلاعات داشته باشیم و نباید تعاملات بین‌المللی و بازاریابی را هزینه بدانیم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار