کد خبر: ۴۵۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 04 July 2017
نماینده مقیم سازمان ملل در ایران با تاکید بر لزوم آب برای حل مشکل ریزگردهای خوزستان، گفت: مساله گرد‌و‌غبار استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان اولویت اول محیط زیستی ما در ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گری لوئیس در حاشیه بازدید از کانون ریزگردها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علت حضور و سفر ما به استان خوزستان این است که به راه‌های علمی و عملی برای حل و رفع مشکل ریزگردها دست یابیم. 

 
وی ادامه داد: مساله آب برای حل مشکل ریزگردها نیاز است و ما برای این مساله به همکاری بین‌المللی و همسایه‌های کشور ایران نیازمند هستیم. 
 
نماینده مقیم سازمان ملل در ایران گفت: برپایی همایش مبارزه با ریزگردها در تهران و سفر به خوزستان به همراه حدود ۴۰ کشور برای این است که راهکاری برای رفع این مشکل شناسایی و به جمع بندی مطلوب برسیم. 
 
لوئیس متذکر شد: ما امروز از نزدیک کانون ریزگردها و مشکلات آن را مشاهده کردیم و در بازگشت خود به تهران با جدیت بیشتری برای حل این مشکل اقدام می‌کنیم. 
 
وی در پایان عنوان کرد: مساله گرد و غبار استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان، اولویت اول زیست محیطی ما در ایران است که بر آن تمرکز کردیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار