معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از استقرار راهنمایان گردشگری در محوطه های تاریخی استان برای ارائه خدمات راهنمایی به گردشگران تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 05 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا مرادی بیستونی، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران و مسافرین تابستانی وارده شده به استان، تعداد راهنمایان گردشگری مستقر در موزه ها و محوطه های تاریخی استان را به صورت شیفت بندی شده افزایش داده ایم.
 
وی ادامه داد: همچنین یکسری دوره های آموزشی برای واحدهای اقامتی استان برگزار کرده ایم که نحوه ارتباط با گردشگر و ارائه خدمات مطلوب تر به آنها را شامل می شود.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: موزه ها و محوطه های تاریخی فرهنگی استان را نیز برای پذیرش گردشگران و مسافرین بیشتر مهیا کرده ایم که بتوانیم در ایام تابستان 96 شاهد حضور جمعیت بیشتری از گردشگران داخلی و خارجی در استان باشیم.
 
مرادی بیستونی یادآور شد: خوشبختانه استان کرمانشاه از نظر هتل ها، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی هیچگونه مشکلی ندارد و اغلب مراکز اقامتی استان با ظرفیت کامل خود آماده پذیرایی و اسکان میهمانان تابستانی هستند.
 
وی تاکید کرد: استان کرمانشاه به دلیل داشتن تنوع آب و هوایی و اقلیم کوهستانی در فصل تابستان از حجم ورودی گردشگران بیشتری نسبت به دیگر استانهای کشور برخوردار است و ما نیز به عنوان اصلی ترین متولیان امر جذب توریسم در استان، بر خود وظیفه می دانیم که کلیه شرایط ممکن برای پذیرایی از این گردشگران را فراهم آوریم.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین بازدیدهای نظارتی از اماکن و تاسیسات گردشگری استان را در فصل تابستان افزایش داده ایم تا شاهد ارائه خدمات مطلوب تری به گردشگران در این فصل در سراسر استان باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار