تابناک: استاندار اصفهان گفت: از مردم شهید پرور و فهیم استان که امسال نیز با شکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تقدیر و تشکر می کنم.
کد خبر: ۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در آیین افتتاح ساختمان جدید فرمانداری چادگان افزود: راهپیمایی امسال ملت ایران با شکوه تر و با ابهت تر از سال های گذشته برگزار و خاری در چشم دشمنان شد به طوری که آنان را مجبور به اعتراف و اذعان به عظمت این راهپیمایی کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دهه فجر امسال در استان اصفهان با سه مزیت نسبت به سال های گذشته برگزار شد؛ تصریح کرد: سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان و استقبال با صلابت مردم از رئیس جمهوری به طوریکه در تمام سفرهای استانی انجام شده بی نظیر جلوه کرد، از مهمترین این مزیت ها بود و نتایج این سفر پربار به مرور خود را نشان خواهد داد.

وی به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به اصفهان نیز اشاره و اظهار کرد: دکتر لاریجانی در اجتماع حماسی و بسیار باشکوه مردم اصفهان در روز 22 بهمن سخنرانی و بیان کرد که برگزاری این راهپیمایی در سراسر کشور، دست مسئولین را برای مذاکرات با عزت و ادامه تلاش ها بازتر خواهد کرد.

زرگرپور با اشاره به افتتاح دو هزار و 500 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 13 هزار میلیارد ریال در دهه فجر در استان اصفهان گفت: 70 درصد این پروژه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی و 30 درصد با سرمایه گذاری بخش دولتی به بهره برداری رسید.

وی به موضوع آب نیز اشاره کرد و افزود: ملاک برای مدیریت استان اصفهان، مصوبات طرح 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود است که بخش مهمی از آن به مدیریت یکپارچه این حوضه مربوط می شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: مدیریت یکپارچه زاینده رود و اجرای بندهای مصوبات طرح 9 ماده ای مورد تایید و تاکید رئیس جمهوری در سفر اخیر وی به اصفهان نیز واقع شد.

استاندار اصفهان در این آیین با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان چادگان گفت: با وجودی که توزیع اعتبارات شهرستانی در کمیته برنامه ریزی همان شهرستان انجام می گیرد ولی تلاش خواهیم کرد که میزان اعتبارات چادگان را افزایش دهیم .

وی به گردشگر پذیر بودن این منطقه اشاره و اضافه کرد: با توجه به ورود گردشگران به این شهرستان باید کارهای فرهنگی بیشتری انجام گیرد و در این راستا ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان چادگان از اولویت ویژه ای برخوردار است.

زرگرپور با اشاره به مشکلات بیمارستان این شهرستان، تصریح کرد: برای تجهیز و تامین نیروی انسانی این بیمارستان دستورات لازم صادر خواهد شد چرا که این بیمارستان از نظر ساختمان فیزیکی تکمیل است و باید به بهره برداری برسد.

استاندار اصفهان در این سفر درباره اجرای باند دوم جاده چادگان، تکمیل آنتن دهی شبکه دیجیتال رادیو و تلویزیون، تاسیس اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف این شهرستان و تعمیر و تجهیز مساجد شهرستان دستورات پیگیری را صادر کرد.

ساختمان جدید فرمانداری شهرستان چادگان به مساحت 11 هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 200 متر مربع در پنج طبقه با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار