تابناک: کمبود و بحران آب که امروز به چالش تنش آبی در اصفهان مبدل شده است سالهاست که تنها از این زبان به زبان دیگر می چرخد و این مشکل تنها بر سر زبان مسئولان یاد می شود.
کد خبر: ۴۵۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 05 July 2017
تابناک اصفهان:  اگر در گذشته مسئولان با ورود به اصفهان ناخوداگاه به یاد اثار باستانی اصفهان می افتادند هم اکنون مقامات رده اول کشور با سفر به اصفهان ناخواداگاه به تنش ابی اصفهان به رسم همیشگی اشاره ای می کنند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در عین وجود برخی مشکلات از استان های خوب و برخوردار کشور است، گفت: یکی از اصلی ترین مسایل کشور موضوع آب است و استان اصفهان نیز از این مساله رنج می برد که حل موضوع آب این استان نیازمند تدبیر و برنامه ریزی و تصمیمات منطقی است.

جهانگیری با اشاره به اینکه برای حل مساله آب استان اصفهان به وزرای کشور و نیرو دستورات لازم را داده است، اظهار داشت: در تصمیم گیری برای مسایلی که پیامدهای سیاسی و اجتماعی دارد باید نهایت دقت انجام شود. البته در این مساله پیگیری و اجرای مصوبه شورای عالی آب که همه درباره آن اجماع نظر دارند، کارگشاست و باید طرح احیای زاینده رود پیگیری و اجرایی شود.

معاون اول رییس جمهور در عین حال با انتقاد از رواج برخی اخبار کذب و شایعه نظیر قطع و سهمیه بندی آب در برخی شهرهای استان خوزستان و پخش آن از رسانه ملی، گفت: متاسفانه رواج برخی شایعات با هدف کشاندن دولت و کشور به بحران صورت می گیرد که باید در این زمینه اطلاع رسانی دقیق و شفاف انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار