تابناک: شاید آقای مدیرکل خواسته اند در روزهای آخر کار در دولت یازدهم اتمام حجتی کرده باشند که اگر احیانا در دولت دوازدهم در خدمتشان نبودیم بگویند که ما آن زمان گفتیم. البته ایشان در دولت یازدهم سه سال وقت داشتند ولی بنابر مصالحی اشاره ای به این موضوع نداشتند.
کد خبر: ۴۵۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 06 July 2017
تابناک اصفهان: مدیرکل میراث اصفهان گفته است؛ ساخت سدکوچری خلاف است. جالب است سد ساخته می شود میلیاردها تومان هزینه می برد افتتاح می شود و بعد اعلام می شود خلاف است.
 
اگر خلاف باشد قطعا تخلفی صورت گرفته و اگر تخلفی صورت گرفته باشد متخلف و یا متخلفینی دارد. قطعا زیر این مجوز ها ونامه ها را کسانی امضا کرده اند و شاید این افراد در قید حیات هم باشند. شاید آقای زرگرپور هم اطلاعی از این موضوع داشته باشند.
 
پس بد نیست آقای مدیر کل ملاقاتی با آقای استاندار داشته باشند و گفت و گویی را در این زمینه فراهم کنند. شاید به راهکاری برسند البته فکر می کنم این صحبت آقای مدیر کل خیلی جدی نیست. چراکه امروزه 770 میلیارد تومان در مقایسه با چند سنگ نگاره و تصمیم گیری درباره آنان امری نزدیک محال است.
 
شاید آقای مدیرکل خواسته اند در روزهای آخر کار در دولت یازدهم اتمام حجتی کرده باشند که اگر احیانا در دولت دوازدهم در خدمتشان نبودیم بگویند که ما آن زمان گفتیم. البته ایشان در دولت یازدهم سه سال وقت داشتند ولی بنابر مصالحی اشاره ای به این موضوع نداشتند.
 
همیشه وقتی به تخلف های این گونه ای برخورد می کنیم مصلحتی در کار بوده و از میراث خواسته شده که کوتاه بیاید و شاید مراسم افتتاح هم که در زمان مدیریت ایشان بوده احتمالا دچار یک چنین درخواستی شده است که ایشان در آن زمان سکوت کردند و در حال حاضر به این نتیجه رسیدند که در روزهای آخر دولت یازدهم چنین فرمایش را بفرمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار