تابناک: بحث بهشت آباد و تونل سوم سال هاست در هاله ای از ابهام مانده و کسی پاسخ شفاف و روشن برای آن ندارد.
کد خبر: ۴۵۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 06 July 2017
تابناک اصفهان: به اصفهانی ها خیلی قول آبی داده اند. مانند اینکه رودخانه زاینده رود دوباره مثل میلیون ها سال قبل جاری می ماند. یا اینکه بعد از دریاچه ارومیه نوبت زاینده رود است. یا اینکه اخیرا معاون اول ریاست جمهوری در دیدار با نمایندگان اصفهان گفته اند باید مشکل زاینده رود حل شود.
 
اما اینکه چقدر این کار جدی است باید روی آن بررسی های لازم به عمل آید. بحث بهشت آباد و تونل سوم سال هاست در هاله ای از ابهام مانده و کسی پاسخ شفاف و روشن برای آن ندارد.
 
نمایندگان اصفهان هم ظاهرا توان سرعت بخشیدن به این موضوع را ندارند. مخصوصا بعد از اینکه انتخاب می شوند به یک آرامشی می رسند و دیگر سخنی از حل مشکل زاینده رود بر زبان نمی آورند و هر ازگاهی در حد طرح در نطق های تلویزیونی در شبکه اصفهان به آن اشاره می کنند و برخی ازنمایندگان هم اصلا اشاره نمی کنند.
 
برخی نمایندگان استان معتقدند زاینده رود مسئله اصلی شهر آنان نیست و خیلی برای این موضوع سینه چاک نمی کنند. برخی نمایندگان شهر اصفهان هم که موضوعات فرعی و دنبال یک لقمه رای برای آنان مهمتر از هرچیز است نیز کاری به این موضوع مهم استان ندارند و به همان جزئیات و فرعیات می پردازند که مشغولیت خوبی است و اگر آب ندارد کرسی نمایندگی دارد و روزگار بر این پاشنه می گذرد و امورات اصلاح می شود و دهه ها سپری می شود حالا  زاینده رود رگ حیات اصفهان بخشکد هم خیلی مهم نیست.
 
عکس یادگاری هم با معاون اول خالی از لطف نیست و می تواند تنوعی ایجاد کند و مبارک باشد برای اینکه در حاشیه عکس چند موضوع  فرعی هم با ایشان صحبت شود و ایشان هم لطفی بکنند و حاشیه ای مرقوم بفرمایند که یک کسی مشغول به کاری شود.
 
گرچه همه می دانند که دیگر این دستورات نافذ نیست اما برای اینکه موکل دست از سر نماینده بردارد کار خوبی است. جلسات آبی می تواند مزایای دیگری هم داشته باشد من جمله اینکه دیدارها هم تازه می شود و این شاید صله مسئولین هم نام بگیرد و بخیر نزدیک باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :