استاندار كرمانشاه گفت: هرگونه تبعيضي در زمينه استخدام جوانان كرمانشاهي و از جمله جوانان اهل حق غيرقانوني است و اصولاً مردم ايران براي برداشته شدن تبعيض ها انقلاب كردند.
کد خبر: ۴۵۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 07 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، دكتر رازاني در سفر كاري يك روزه به شهرستان كوزران گفت: طي دهه هاي گذشته خدمات عظيم و گسترده اي از سوي نظام جمهوري اسلامي به مناطق روستايي و بخش ها و شهرستان هاي مختلف صورت گرفته است، به گونه اي كه اگر به دو دهه قبل بازگرديم مشاهده مي كنيم كه راهي طولاني و افتخار اميز را طي كرده ايم و خدمات بسيار درخشاني انجام گرفته است.

استاندار كرمانشاه ادامه داد:  درخت تنومند انقلاب اسلامي با وجود تحمل 8 سال جنگ تحميلي و پذيرفتن خسارات بسيار و تداوم دشمني ها و تحمل تحريم هاي بين المللي همچنان استوار به رشد خود ادامه مي دهد و توانسته كارهاي بزرگي انجام دهد. 
 
اين مقام عالي استان افزود: در سالهاي ابتدايي انقلاب، بسياري از زنان موقع زايمان دچار مرگ مي شدند و يا بسياري از نوزادان در بدو تولد از ميان مي رفتند و درصد زيادي از بچه ها و به خصوص دخترها به دليل كمبود مدارس روستايي از تحصيل باز مي ماندند، ولي اكنون روستاها داري مدارس و امکانات تحصيلي هستند و از آب، برق، مخابرات و راه مناسب برخوردارند و اکثریت قریب به اتفاق روستاهاي بالاي 20 خانوار گاز رساني شده اند. در واقع خدمات بسيار بزرگي طي اين سال  ها صورت گرفته است.

وي در ادامه از برخي كارها در حوزه عمرانی خبر داد و افزود: ترميم آسفالت جاده كوزران به كرمانشاه يكي از مطالبات مردم منطقه است و اينكار به زودي انجام مي شود. همچنين سيستم فاضلاب شهري كوزران نيز اجرايي ميشود. 

 وي درادامه سخنانش اظهار داشت: بر اساس تعاليم امام (ره) و قانون اساسي و فرهنگ انقلاب هرگونه تبعيض در اين كشور جايي ندارد و اصولاً مردم ما انقلاب كردند تا اين تبعيض ها را از ميان ببرند. 

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: هرگونه تبعيضي در زمينه استخدام جوانان كرمانشاهي و از جمله جوانان اهل حق غيرقانوني است و هر كس به مشكلي در اين زمينه برخورد  كرد به استانداري كرمانشاه منعكس نمايد تا پيگيري كنيم.

وي از جوانان بخش کوزران خواست براي اشتغال، تنها منتظر دولت نمانند و خودشان به تلاش و ايده پردازي بپردازند و از ظرفيت هاي حوزه كشاورزي، گردشگري و صنايع دستي كوزران براي اشتغال زايي استفاده كنند و دولت نيز حامي آن ها خواهد بود.

اين مقام عالي استان در مورد وضعيت طرح سامانه سردسيري گفت: اين طرح در مرحله مطالعه است و وزارت نيرو در مورد توجيه اقتصادي آن دچار ترديد است و مذاكرات و پيگيري ها در اين زمينه ادامه دارد.

دكتر رازاني در بخشی از بیانات خود از رأي 85 درصدي مردم بخش كوزران به دكتر روحاني و حمايت آن ها از تداوم دولت تدبير و اميد سپاسگزاري كرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار