تابناک: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر گفت: بارش بیش از 40 سانتی‌متر برف و کولاک شدید در ارتفاعات این شهرستان و گردنه کلوسه موجب مسدود شدن راه‌های ارتباطی 8 روستای فریدونشهر شده است.
کد خبر: ۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰ 12 February 2015

به گزارش تابناک، عزت‌الله یسلیانی در گفت‌و‌گو با فارس ضمن اشاره به بارندگی‌های 48 ساعت گذشته در شهرستان فریدونشهر که تا این لحظه به 50 میلی‌متر رسیده است، اظهار کرد: به دلیل بارش برف در ارتفاعات فریدونشهر، اکنون راه ارتباطی هفت روستای کلوسه، وزوه، کاهگان بالا، کاهگان پایین، وستگان، دورک و کاهگانگ از روستاهای پشت‌کوه دوم همچنین روستای کمران مسدود است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر ارتفاع برف در ارتفاعات این شهرستان را 40 سانتی‌متر اعلام کرد و گفت:10 اکیپ راهداری مشغول خدمات‌رسانی در جاده‌های این شهرستان هستند وتا مساعد شدن شرایط جوی امکان بازگشایی این مسیرها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکهبیش از یک‌هزار و 800 نفر در روستاهای پشت‌کوه دوم ساکن هستند، گفت:جز راه روستاهای یاد شده سایر جاده‌ها باز است و تردد در آنها جریان دارد.

یسلیانی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های فریدونشهر به ویژه ارتفاعات و مناطق برف‌گیر دارند خواست تا وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی مجهز کنند.

به گزارش فارس طی 48 ساعت گذشته بارندگی در شهر فریدونشهر به صورت باران بوده است که طبق اعلام رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدونشهر، میزان این بارندگی طی این مدت نزدیک به 50 میلی‌متر بوده که سبب شده میزان بارندگی سال جاری به عدد 354 میلی‌متر برسد.

محمدرضا رفیعی با اعلام اینکه بارندگی‌ها تا اوایل روز آینده ادامه خواهد داشت، گفت: طی 24 ساعت گذشته میزان بارندگی‌ها 29.7 میلی‌متر بوده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931123000389#sthash.xpXkLFex.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار