رئيس پليس آگاهي استان از توقیف محموله لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال و دستگيري يك نفر متهم در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميری" عنوان کرد: عوامل پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند محور تردد یک محموله کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، این محموله از استان های جنوبی کشور خریداری شده بود و قاچاقچیان قصد داشتند آن را از طريق معابر فرعي استان کرمانشاه به شهرستان هاي مركزي کشور انتقال دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محورهاي مواصلاتي غربي کرمانشاه اعزام شدند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: پس از کنترل محور مورد نظر، در نهايت يك دستگاه خودروي پژو پارس حامل كالاي قاچاق مشاهده و با اقدام به موقع ماموران متوقف شد، يك نفر متهم نيز دستگير و به همراه خودرو و كالاهاي  قاچاق مكشوفه به پليس آگاهي انتقال یافت، که در بازرسي از خودرو كشف شد.

وی با اشاره به کشف حدود پنج هزار قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق از خودروی موردنظر، گفت: طبق اعلام کارشناسان ارزش اين محموله 500 میلیون ريال برآورد شده است، لذا در اين راستا پرونده اي تشكيل و تحت رسيدگي قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار