بهروز حیدرزاده؛
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: هم اکنون 34 طرح ورزشی نیمه تمام در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی 10 تا 93 درصد در سطح استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 11 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز حیدرزاده  اظهار کرد:برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزش این استان 450 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: سالن های ورزشی بیجنوند چرداول، حیدر آباد میشخاص، سرطاف، ژیمناستیک و تیراندازی ایلام و سالن ورزشی بانوان و چم کبود آبدانان از جمله شاخص ترین این طرح ها هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان به ازای هر نفر 80 سانتی متر است، تاکید کرد: در صورت بهره برداری از این پروژه ها تا پایان سال جاری، سرانه ورزشی استان به یک متر مربع به ازای هر نفر افزایش می یابد.
 
حیدرزاده خواستار مشارکت بخش خصوصی و خیران ورزش دوست در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی این استان شد و گفت: در صورت تحقق یافتن اعتبار تلاش می شود تا پایان سال جاری بیش از 80 درصد از این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسند.
 
شایان ذکر است؛ اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد.
 
100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار