نایب رئیس شورای استان اصفهان:
تابناک: نایب رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح مسکن مهر یک طرح غیر اصولی بود، گفت: مسکن مهر همانند فرزند ناخلفی شده که کسی به هیچ عنوان حاضر نیست که حضانت آن را به عهده بگیرد.
کد خبر: ۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، احمدرضا گلپایگانی نایب رئیس شورای اسلامی استان و عضو شورای اسلامی شهرستان گلپایگان ظهر امروز در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان، پیرامون مشکلات شهرهای جدید استان بیان کرد: در حال حاضر 19 شهر جدید در استان وجود دارد که فولادشهر، شهر مجلسی و بهارستان از جمله این موارد است، ‌متاسفانه شهرهای جدید با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند.

نادعلی توکلی با اشاره به مسکن مهر فولادشهر افزود: 32 هزار واحد مسکونی در فولادشهر ایجاد شده ولی متاسفانه هنوز تاسیسات زیربنایی و روبنایی آن تکمیل نشده است، در حال حاضر بسیاری از مردم در مکان‌های نیمه تمام و کارگاهی ساکن شده‌اند و با مشکلات فراوانی از جمله آب آشامیدنی، برق، گاز، تلفن، عدم تکمیل مدارس، خانه‌های بهداشت، کلانتری و غیره مواجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر فولاد شهر و شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: مشکلات شهرهای جدید، قانون جدید می‌طلبد، متاسفانه امروزه شهرهای جدید استان بدون هویت هستند و باید شهرهای جدید دارای ادارات مستقل و خدمات رفاهی کامل باشند.

داوود میرزایی عضو شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون افزود: این شهرستان در تصادفات رتبه نخست را دارد و این موضوع نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد، جاده کمربندی این شهرستان، جاده رضوان شهر به تیران معروف به جاده مرگ و احداث 8 زیرگذر مصوبه سفر ریاست جمهوری باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :