معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پایان خرداد ماه جاری به عنوان آخرین مهلت باز ثبت‌نام در صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حسین مسگرانی اظهار کرد: نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در راستای اهداف نوین صندوق و پالایش اعضاء، در صورتی که از ابتدای امسال نسبت به باز ثبت‌نام در صندوق اقدام نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر حداکثر تا 31 خرداد ماه جاری به پایگاه اینترنتی صندوق مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به ضرورت بازنگری ضوابط عضویت این صندوق تمامی اعضاء که واجد شرایط عضویت در این صندوق هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این صندوق به آدرس www.honarcredit. ir نسبت به انجام تشریفات اداری و باز ثبت‌نام اقدام کنند.

مسگرانی گفت: بدیهی است این آخرین مهلت اعلام شده از سوی صندوق اعتباری هنر است و ارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات به جامعه فرهنگ، هنر و رسانه مستلزم باز ثبت‌نام عضویت در سایت صندوق اعتباری هنر است و در غیر این صورت بیمه عزیزان قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ارتباط برای اعضا بارها و بارها پیامک برای انجام باز ثبت‌نام ارسال شد، افزود: در حال حاضر در استان خراسان رضوی نزدیک به 500 نفر عضویت جدید انجام داده‌اند و عضویت آنها مورد تایید صندوق قرار گرفته شده است.

مسگرانی با اشاره به اینکه صندوق اعتباری هنر به مدت سه ماه فرصت باز ثبت‌نام را برای متقاضیان در نظر گرفته بود، اظهار کرد: ضروری است اصحاب فرهنگ و هنر استان تا زمان باقی‌مانده از این فرصت صندوق اعتباری هنر که خدمات ارزشمندی برای جامعه هنری و فرهنگی در نظر گرفته که بیمه آنان از جمله این خدمات است استفاده کنند در غیر این صورت صندوق هیچ گونه تعهدی در قبال ارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات به آنان ندارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در زمینه بیمه تکمیلی گفت: نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان و فعالان قرآنی تا نهم تیرماه امسال فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار