مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خرداد ماه جاری با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمود احمدی اظهار کرد: پس از پایان یافتن فعالیت تیم داوری دهمین جشنواره کارآفرینان برتر خراسان رضوی در سال 1393 مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: کارآفرینان طبق مهلت تعیین شده از بهمن ماه سال 93 مشخصات، اطلاعات و فناوری‌های نوین خود را در رشته‌های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی در سایت مربوطه ثبت کرده و تیم داوری جشنواره نیز از ابتدای اردیبهشت ماه امسال فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مستندات و ارزیابی از بین هزار و 814 واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی ثبت‌نام شده در سایت مربوطه که دارای طرح‌های واجد شرایط بوده و حد نصاب امتیازات را کسب کرده بودند از این تعداد 138 مورد در بخش صنعت، 142 مورد در بخش خدمات و 158 مورد در بخش کشاورزی جمعاً 438 مورد موفق شدند به مرحله داوری راه یابند، ضمن اینکه یک نفر نیز به عنوان کارآفرین برتر جوان به این جشنواره معرفی شد.

احمدی تصریح کرد: در این ارزیابی‌ها میزان کاهش ضایعات، بهره‌وری، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کاهش ورود مواد اولیه از خارج از کشور، افزایش ظرفیت و توان تولید و افزایش صادرات، پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران و میزان بهره‌مندی آنان از امکانات تفریحی، فرهنگی و رفاهی از جمله شاخص‌هایی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ کارآفرینان برتر استان طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و استانی در خرداد ماه جاری تجلیل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار