فیروزی مطرح کرد،
تابناک: نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 13 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد فیروزی در آئین بهره‌برداری از دبیرستان سمیه نطنز اظهار کرد: از جمله ثمرات و برکات انقلاب اسلامی، توزیع متوازن اعتبارات و بودجه‌ها در سراسر کشور بوده و ساخت این پروژه‌های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش یکی از جمله هزاران پروژه عمرانی کشور است که امروز شاهد افتتاح دبیرستان سمیه نطنز هستیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه توجه دولت به بحث ساخت پروژه‌های آموزشی قابل توجه است اما با توجه به مشکلات اقتصادی نمی‌تواند تمام مدارس را نو‌سازی و یا باز‌سازی کند و می‌طلبد خیران در این زمینه پیش‌قدم شوند.

فیروزی اضافه کرد: فراکسیون فرهنگیان مجلس به صورت جدی پیگیر اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان است و خوشبختانه شاهدیم که این اراده در دولت یازدهم هم شکل گرفته و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد وضعیت انگیزشی و رفاهی فرهنگیان باشیم.

به گزارش ایسنا، دبیرستان دخترانه سمیه شهر نطنز دارای 12 باب کلاس درس، 14 باب اتاق غیردرسی، 2 باب آزمایشگاه، 1 باب کتابخانه، 1 باب اتاق سمعی و بصری، سالن نماز خانه به مساحت 96 متر مربع، سالن اجتماعات با مساحت 274 متر مربع و 1 باب کارگاه کامپیوتر با 16 کامپیوتر و کلیه تجهیزات است که با هزینه ای افزون بر 500 میلیون ریال و توسط یک خیر تجهیز شده است.

این ساختمان دارای زیربنای 3023 متر مربع می‌باشد و با هزینه بالغ بر 15 میلیارد ریال از اعتبارات ملی تخریب و باز سازی مدارس فرسوده عملیاتی گردیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار