74 پروژه فرهنگی، ورزشی و امور شهری روزچهارشنبه در آیینی با حضور شهردار پایتخت و دیگر مسوولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 10 June 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا شهردار منطقه شش تهران در این آیین گفت: با افتتاح این پروژه ها سرانه فضای فرهنگی و ورزشی این منطقه 52 درصد افزایش یافت.

عظیم بابایی افزود: پروژه های مزبورشامل نخستین شهربانو منطقه شش به مساحت دو هزار و 200 مترمربع، مجموعه شهردخت ویژه دانشجویان دختر، مجموعه چند منظور جهان آرا، سه سرای محله و 11 چمن مصنوعی است. 

وی مرمت و بازسازی دوهزار و 500 مترمربع پیاده رو سازی، مرمت و بازسازی دو هزار و 700 مترمربع فضای سبز بوستان ها، احداث حسینیه، بازسازی منزل اخوان ثالث، اجرای کامل زیرساخت های طرح خط سفید و ساماندهی میدان هفت تیر را به عنوان بخش دیگری از این پروژه ها عنوان کرد. 

بابایی خاطرنشان کرد: سرانه فضای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه شش 60 هزار متر مربع است. 

وی با اشاره به وجود مشکل کم آبی تصریح کرد: برای حل این معضل مخازن ذخیره آب تهیه و در بوستان ها نصب شده است. 

شهردار منطقه شش تصریح کرد: نورپردازی و حذف زواید بلوار کشاورز و محدوده خیابان ولیعصر (عج) که در منطقه شش واقع شده در دستور کار قرار دارد. 

وی برقراری ارتباط با دانشگاه ها را یکی از اولویت های شهرداری منطقه شش عنوان کرد و از امضای 15 تفاهم نامه با دانشگاه ها خبر داد. 

بابایی اعزام 600 زوج دانشجو به مشهد مقدس در قالب کاروان ازدواج آسان را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه شش برشمرد. 

در این آیین شهردار تهران با اهدای لوح از علی صابری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، دکتر سید محسن فاطمی فوق دکترای روانشناسی از دانشگاه هاروارد و تعدادی از خانواده های شهدای منطقه قدردانی کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار