عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت گفت:باتوجه به رای بالای جامعه محترم اهل حق به دکتر روحانی که بیش از 80% بود و انتظار حمایت بیشتر از جوانان اهل حق را، در دولت روحانی داریم.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 18 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک میلاد ارشادی از اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت،  عضو حلقه مشاوران استاندار و عضو ستاد مرکزی دکتر روحانی در دیدار با معاون سیاسی استاندار گفت :در چند ماه اخیر استاندار محترم و رییس ستاد دکتر روحانی (دکتر جلیل صحرایی)  به کرار مطالبات مردم شریف اهل حق را در دیدار با رییس‌جمهور و دکترشریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور بیان نموده اند که تیتر یک رسانه های استان و کشور بوده است که این امر نشان از دید والای دولت محترم تدبیر و امید نسبت به جامعه اهل حق دارد.

وی خاطرنشان کرد : باتوجه به رای بالای جامعه محترم اهل حق به دکتر روحانی که بیش از 80% بود انتظار میرود موانع و مشکلات سد راه این مردم ستم دیده هموار شود.

 این عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت افزود : بنده بعنوان یک جوان اهل حق که در این نشست به نوعی نماینده جامعه محترم اهل حق هستم از استاندار و معاونین ایشان انتظار دارم در بحث استخدامی این جامعه که تاکنون مورد ظلم واقع شده اند تدابیری اندیشده شود و این موانع هرچه سریعتر برطرف شود.

 ارشادی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه از اقلیت های مذهبی ازجمله اهل تسنن دارای یک مشاور می‌باشد، گفت: از استاندار محترم درخواست دارم نسبت به انتصاب مشاور خود از جامعه محترم اهل حق اقدام کنند تا ارتباط سازنده تری با مجموعه استانداری و دولت محترم برقرار شود.

 این عضو ستاد مرکزی دکتر روحانی در پایان افزود : سال هاس که نسبت به جامعه اهل حق ظلم و ستم فراوانی تحمیل شده است که با وجود دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید انتظار میرود باتوجه به حقوق شهروندی که دکتر روحانی نسبت به آن تاکید ویژه دارند، جامع اهل حق و خصوصا جوانان آن، از این حقوق برابر برخوردار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار