کد خبر: ۴۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 11 June 2015

رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: هرگونه مزاحمت در فضای مجازی جرم محسوب می شود و قابل پیگیرد قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسملو افزود: لازمه استفاده از هر فن آوری داشتن اطلاعات مناسب و کافی در زمینه آن تکنولوژی و وارد بودن به قوانین و مقررات استفاده از آن می باشد.

وی ادامه داد: برخی از افراد بدون اطلاع از قوانین و مقررات حاکم بر اینترنت و فضای مجازی وارد این فضا می شوند و محیطی ناامن و آلوده و به دور از آرامش را برای سایر کاربران فراهم می کنند که در برخی موارد دامنگیر خود آنها نیز می شود.

سرهنگ قاسملو گفت: در برخی از پرونده هایی که در پلیس فتا تشکیل می شود افراد گاهی اظهار بی اطلاعی از وجود چنین قوانینی می کنند که دیگر دیر شده و فایده ای برای آنان ندارد.

وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از نصب هرگونه نرم افزار و برنامه کاربردی که در مورد آن اطلاعات چندانی ندارند به رایانه، تبلت و گوشی همراه خود پرهیز کنند و از ایمن بودن برنامه ها و نرم افزار ها اطمینان حاصل کنند.

*** دو هزار قرص ترامادون از یک عطاری در تبریز کشف شد

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: دو هزار و 370 عدد انواع قرص ترامادون در یک مغازه عطاری در تبریز کشف و ضبط شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر رحیمی افزود: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در یکی از محلات تبریز ، با بررسی ها و تحقیقات، اهالی محل اعلام کردند فردی به هویت معلوم در مغازه عطاری خود اقدام به فروش قرص های غیر مجاز می کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی های لازم و طی بازرسی از داخل مغازه نامبرده، تعداد 830 عدد قرص زیر زبانی فله ای و یک هزار و 540 عدد قرص زیرزبانی بسته بندی شده ترامادون و سایر قرص ها و همچنین از داخل خودرو وی مقادیری اقلام ممنوعه و تعدادی قرص روان گردان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رحیمی گفت: متهم در مسیر انتقال به کلانتری به منظور فرار از چنگ قانون و تطمیع ماموران مبلغ 10 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد بعنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می دهد.

وی اظهار کرد: ماموران از دریافت مبلغ یاد شده امتناع و مراتب را صورتجلسه و مبلغ پیشنهادی را ضمیمه گزارش کرده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 19 و از آن طریق تحویل آگاهی استان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :