عضو شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان:
تابناک: عضو شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: قوانین بازدارنده و عدم حمایت‌های کافی مسئولان و متولیان امر تولید از جمله شرایط نامناسب تولید در کشور است.
کد خبر: ۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶ 20 January 2015

به گزارش تابناک، محبوبه ایلدر‌آبادی در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه ما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در اصفهان فعالیت می‌کنیم، اظهار کرد: تولید تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی به عنوان زمینه فعالیت شرکت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری راه سبز چهلستون است.

وی با اشاره به اینکه گستردگی بازار تجهیزات ابزار دقیق به گستردگی کل صنایع کشور است، اضافه کرد: چرا که در تمام صنایع کشور نیاز به ابزاری برای اندازه‌گیری، کنترل و مانیتور پارامتر‌های اساسی آن صنعت وجود دارد.

عضو شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و مدیرعامل شرکت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری راه سبز چهلستون تصریح کرد: به عنوان مثال می‌توان به صنایع مادر نظیر نفت، گاز، پترو‌شیمی و صنایع نیرو‌گاهی، صنایع تولید مواد شیمیایی، مواد خوراکی، مواد بهداشتی و آرایشی، مواد دارویی، مواد لبنی، سیمان و صنایع آب و فاضلاب اشاره کنیم.

وی ادامه داد: در مورد سیستم‌های اتوماسیون نیز همان گستردگی وجود دارد اما در حال حاضر استراتژی این مجموعه تمرکز بر صنایع کوچک‌تر نظیر گلخانه‌ها، کوره‌های آجر‌پزی و صنایع کوچک دارای مخازن است.

ایلدر‌آبادی تاکید کرد: قوانین بازدارنده و عدم حمایت‌های کافی مسئولان و متولیان امر تولید از جمله شرایط نامناسب تولید در کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه اغلب در صنایع و کارخانجات از نمونههای خارجی محصولات استفاده شده و محصولات با کیفیت داخلی وجود نداشته‌اند، پذیرش یک نمونه ایرانی با کیفیت و مزیتهای فراوان گاه دشوار است.

عضو شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و مدیرعامل شرکت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری راه سبز چهلستون گفت: همچنین در برخی از بازارهای هدف با وجود نیاز و تمایلی که به استفاده از این محصولات دارند بودجه کافی برای خرید وجود ندارد و از سوی دیگر شرایط تولید در کشور چندان مساعد نیست.

وی اظهار کرد: هزینه‌های بالای مواد اولیه و به خصوص عدم ثبات قیمت‌ها، هزینه‌های بالای نیروی کار و عدم وجود نیروی کار متخصص، پیچیدگی‌ها و هزینه بالای واردات مواد اولیه به دلیل تحریم‌ها از جمله شرایط نا‌مناسب تولید در کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار