نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: چندساعتی از این حادثه نگذشته بود که در ظهر داغ خردادماهی، یک گلوله توپ به پارک بزرگ سپاهانشهر اصابت کرد و مردم این منطقه را در شک فروبرد.
کد خبر: ۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 12 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در هفته ای که گذشت، حوادث بیشترین بخش از خبرهای اصفهان را به خود اختصاص دادند.

شهر اصفهان که این روزها را با گمانه زنی های مختلف برای انتخاب یک شهردار می گذراند، با بروز دو حادثه در شهر، این موضوع را از یاد برد و اذهان عمومی به دنبال چرایی بروز حوادثی که اخیرا در اصفهان رخ داد، بودند.

سرقت مسلحانه از بانک مسکن سپاهانشهر و ناکامی دزدان این واقع موضوعی بود در اواخر هفته تا ساعتها سپاهان شهر را در کانون توجه و اخبار قرار داده بود.

چهارسارق جوان که قصد سرقت مسلحانه از بانکی در این منطقه را داشتند، با تماس ماموران بانک و آگاهی مردم از این ماجرا و حضور نیروی انتظامی در قصد خود ناکام ماندند و حدود 217 میلون تومانی که از گاوصندوق بانک ربوده بودند به اموال بانک بازگشت.

چندساعتی از این حادثه نگذشته بود که در ظهر داغ خردادماهی، یک گلوله توپ به پارک بزرگ سپاهانشهر اصابت کرد و مردم این منطقه را در شک فروبرد.

گرچه هنوز ابعاد و جزئیات این شلیک و منبع شلیگ از سوی مقامات رسمی اعلام نشده است اما در همان ساعات اولیه سپاه با صدور تکذبیه ای، شلیک این گلوله به دلیل رزمایش سپاه را تکذیب کرد.

استانداری اصفهان عصر چهارشنبه با تشکیل جلسه ای اعلام کرد در روز شنبه جزئیات این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید.

گرد و غبار شدید که ساعتها آسمان شهر اصفهان را در هفته گذشته پوشانده بود، از دیگر خبرهای اصفهان در هفته ای که گذشت بود.

این وضعیت که به گفته هواشناسی در تابستان امری معمولی است، بدون اطلاع رسانی از سوی مسئولان بسیاری از مردم به ویژه بیماران قلبی و تنفسی را غافلگیر کرد.

همچنین در هفته گذشته، استاندار در جمع خبرنگاران از باز شدن دوباره زاینده رود در این هفته و جریان یک ماهه آب در شهر خبر داد که البته وضعیت رودخانه در شهر اصفهان چنین امری را نشان نمی دهد.

نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در شهرستان کاشان، کلنگ منطقه ویژه اقتصادی کاشان را به زمین زد.

وی در این سفر و در جمع مسئولان گروه صنعتی خودروسازی سایپا از گروه سایپا بعنوان یکی از گروه‌های عمده صنعت خودروسازی در کشور نام برد و گفت: اصلاح ساختار در سایپا باید صورت پذیرد و هزینه‌ها را کاهش دهد.

در روز گذشته نیز همزمان با روز جهانی صنایع دستی از پارچه زربافتی که توسط مرحوم فولادگر تنها استاد گلابتون ایران و اصفهان دوخته شده بود رونمایی شد.

این پارچه که براساس خوابی از مرحوم ادیب، معاون فقید صنایع دستی استان اصفهان، و به سفارش این مرحوم دوخته شده بود قرار است بروی ضریح حضرت معضومه (س) استفاده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار