'مرکز رشد فناوری نرم' دانشگاه هنر اسلامی تبریز به منظور ایجاد فضای لازم جهت گسترش واحدهای دانش بنیان به خصوص در زمینه هنر افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱ 13 June 2015

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، مسئول راه اندازی و مدیر این مرکز ، توسعه کارآفرینی و ایجاد بسترهای مناسب برای تجاری سازی دستاوردهای هنری ، فرهنگی و کمک به رونق اقتصادی و بسترسازی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید مبتنی بر فناوری های نرم همچنین کمک به تقویت و اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی را از اهداف مهم ایجاد مرکز رشد فناوری های نرم در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برشمرد.

ابراهیم ایمانی افزود: با افتتاح رسمی این مرکز هفت واحد تخصصی در زمینه «طراحی و تولید محصولات چند رسانه ای» ، «طراحی و تولید نمونه ساز چاپ بات» ، «طراحی و تولید مبلمان با رویکرد زندگی اسلامی و ایرانی» ، «طراحی و تولید کفش بر اساس استانداردهای بومی ایرانی» ، «طراحی الکوریتمیک گره های هندسه اسلامی» ، «سامانه هوشمند طراحی و تولید سفارشی فرش دستباف» و « طراحی و تولید بسته بندی پایدار برای محصولات صنایع دستی» فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیر مرکز فناوری های نرم دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود: علاقمندان می توانند جهت دریافت فرم های پذیرش به آدرس پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز مراجعه نمایند.

ایمانی اضافه کرد: این مرکز با دادن مشاوره تخصصی ، خدمات علمی و آموزشی ، خدمات مالی و اعتباری و همچنین بازاریابی و پروژه یابی آماده پشتیبانی از متقاضیان واجد شرایط می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار