امام جمعه اهل سنت كرمانشاه حضور خدام رضوی را در ميان اهل سنت عامل ايجاد وحدت بيش از پيش ميان برادران شيعه و اهل سنت دانست و گفت: عشق به امام هشتم(ع) شیعه و سنی نمی‌شناسد.
کد خبر: ۴۶۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، ماموستا ملا‌محمد محمدی ظهر امروز در دیدار خدام آستان مقدس حرم امام ثامن الحجج(ع) با اشاره به ارادت ویژه و قلبی به ائمه اطهار(ع)، اظهار داشت: اهل سنت کرمانشاه همواره در کنار برادران شیعه سالیان متمادی با صلح و صفا زندگی کردند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر اینکه زندگی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب در ایران اسلامی یک سرمایه ارزشمند است، تصریح کرد: بسیاری از علما اهل سنت در مورد بزرگواری امام رضا(ع) مطالب متعددی بیان کرده‌اند، چرا که عشق به ثامن‌ الحجج(ع) شیعه وسنی نمی‌شناسد.

وی با تقدیر از حضور کاروان خادمان حرم رضوی در مسجد أهل سنت کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به طور یقین این چنین اقداماتی در ایجاد وحدت هر چه بیش‌تر مؤثر است.

براساس گزارش فارس، کاروان خدام آستان ضامن آهو پس از این دیدار، با نوای یا رضا(ع) در بین نمازگذاران اهل سنت حضور یافتند و صحنه‌ای از عشق و ارادت مردم اهل سنت به پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) به تصویر کشیده شد.

حاضران به نشانه احترام با ورود کاروان خدام به صحن مسجد، قیام کردند و دقایقی طولانی در حالت ایستاده در مقابل کاروان حامل پرچم امام رضا(ع) ادای احترام کردند.

گفتنی است، یکی از خادمان این کاروان به بیان اشعار و مطالبی درباره وحدت شیعه و سنی پرداخت.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار